Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Heisann! Har vært inne å sett litt på babyjungle og forstår egentlig ikke helt systemet. Dersom jeg vil ha en komplett kombivogn, må jeg da bestille alle delene seperat? Og er det noen som vet hva den vil komme på totalt? Noen som har noen erfaringer med tfk forresten? Positive el negative? Hvor stor plass tar de f.eks når man slår dem sammen? Blir svært takknemlig for alle svar!
Lykkeliten og jeg Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Jeg vet at understellet blir pittelite når du slår det sammen, og bagen kan du bare legge oppå for eks hvis du vil ha det minst mulig.. Understellet kan man faktisk bare legge bak setet når det er slått max sammen. vurderer å bestille på babyjungle selv.
en stor og en liten gutt Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Sånn jeg har forstått det, må du bestille alle deler separat dersom du skal ha en komplett kombi/duovogn. Sportsvogn: 310 euro Hard Bag: 113,50 euro Regntrekk bag: 16,81 euro Regntrekk sportsvogn: 21,01 euro ( kan jo kjøpes senere) Totalt:461,32 euro=461,32*8=3690,56 NOK+25% mva =4613,20 NOK Frakt på 60 euro kommer i tillegg. Har hørt at det ikke er toll på babyutstyr, men tør ikke påstå noe. Du kommer uansett langt billigere i fra det enn å betale full pris i Norge. Får du den på salg i Norge sparer du ikke SÅ mye, men litt. Har ikke hørt om noen som har vært negative. Alle som skriver om den her inne er bare positive. Jeg kommer til å kjøpe den uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå