Nytt år, nye muligheter! Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Hei! Er det noen av dere som har erfaring med Medicus i Trondheim?
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Hei! =) Jeg skal i gang på Medicus, men har ikke vært der enda. Har snakket en del med de på telefon. Positivt inntrykk har jeg ihvertfall fått! Du kan kanskje høre inne på gravide slitere? Vet det er noen her som har vært på Medicus. Jeg spurte om det samme for en stund siden. Tror det var 3 som svarte meg, og de hadde bare positivt å si )
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 http://www.barnimagen.com/forum/thread/8509808 Her fant jeg linken, der jeg spurte om erfaringer med Medicus.
Miajento Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 Hei! Vi var til Behandling ved Medicus i Trondheim i 2005 - Bare kjempe positiv erfaring med dem Vi ble mottat med ydmyket og forståelse. Alle som jobbet der var blide og vennlige med oss hele veien. Vi ble lyttet til!!! -ikke minst! Og foskjellen derfra til Hgsd som er offentlig er ENORM!!!! Man ser at det privat klinikk man er kommet til! Ikke må man risikere å sitte på venterom i lag med andre prøvere heller, slipper pinlige situasjoner. De er veldig diskre. Noe vi satt stor pris på. Pga det er såpass personlig og sårt det en går gjennom, synest jeg da...De var raske med å ta oss inn, og de var de ENESTE som ville hjelpe oss den gang. Selv om vi hadde slitt i 2,5år, jeg har PCO, min mann har nedsatt sædkv. og alt lå til rette for behandling så fikk vi beskjed om at vi var litt unge.. (jeg var da 22 og min mann 25). Vi fikk satt inn 2egg v/ICSI høsten -04, og 2egg jan-05. Dette resulterte i en nydelig liten krabat på nå 1,5år Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå