HeBergen Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Jeg er nå i 8.uke, men foreløpig er det kun min samboer og min søster som vet om min lille spire... Er så mange historier frem og tilbake om hvor lenge man burde vente, evt ikke vente osv... Så jeg bare lurer, hvor langt på vei er el har dere vært når dere har fortalt om underet til nærmeste venner og familie? Og når har dere tenkt at det er fritt fram for at folk generelt får vite om det? Nysgjerrig:)
bruse Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Hei! Jeg er bare 5+2 enda, holdt på hemmeligheten en uke til nå. Planen er å i det minste holde det helt hemmelig til etter tidlig UL, sannsynligvis i uke 8 el 9. Da forteller vi det nok til de nærmeste vennene, og kanskje foreldre og søsken. Så blir det vel jobb, besteforeldre og resten av slekta i uke 12 tenker jeg.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 fortalte det til mamma å pappa å svigers å noen venner da jeg var 4 uker på vei bare=)
lillemor og lillebror Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 fortalte det akkorat til mamma og pappa. er 8+4 i dag. også har jeg fortalt det til ei venninne. resten blir jeg å si det til i uke 12.
mamman til gogutten Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Jeg fortalte det til mamma og en venninne en uke etter at jeg fant det ut selv. I uke 8 fortalte jeg det til sjefen på jobb og svigers.. Ellers skal ingen flere få vite noe før ca uke 12..
Solstråle + 3 :) Skrevet 30. mars 2007 #6 Skrevet 30. mars 2007 Er 8 uker på vei og har fortallt det til en del,alle i den nærmeste familien og sa det til en barnehagentante i dag,tenkte og si det til jntne våres neste helg,da er jeg 9 uker jeg synest at dette må man finne ut av selv når man synest det passer best:) Jeg har vert veldig kvalm ,så synest det er vanskligere og holde på det da
MissBehave Skrevet 30. mars 2007 #7 Skrevet 30. mars 2007 Er bare 7+3,men her vet alle det. Jeg ville vente til uke 12,men mannen min har jo ikke klart å holde kjeft
moskvamarit Skrevet 30. mars 2007 #8 Skrevet 30. mars 2007 de nærmeste venninnene mine veit det. Skal fortelle foreldrene våre det nå i påsken når vi er sammen med dem. Er i 8.uke nå, forteller det i 9,da..
gutt07 & jente09 Skrevet 30. mars 2007 #9 Skrevet 30. mars 2007 Vi skal fortelle foreldre og søsken det i helga... Er 7+0 i morgen. Har vært mye kvalm i det siste og da er det like greit dem vet det ) Resten får vente til etter uke 12 )
♥lurelure♥ Skrevet 30. mars 2007 #10 Skrevet 30. mars 2007 Jeg fortalte det tidlig til familie og nære venninner. Slekten fikk vite det etter 8 uker. Andre vet jeg ikke, får vel si når jungeltelegrafen har gjort fremmarsj???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå