Gå til innhold

Tvslaven

to-søte-små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heihei! Ul gikk veldig bra den! Såg en liten skapning på 21 mm, så ibsen mente jeg sikker tvar kommet noen dager lenger enn mens termin tilsier:-) Han skulle no søke meg inn til ordinær ul så det kom jeg til å få skriv om i posten. Så tok han unrinprøve og blodprøve, urinprøven fikk jeg svar på med en gang mens blodprøven blir tilsendt. Ellers får jeg velge om jeg vil gå til jm eller fastlege på de neste kontrollene. Ul blir i uke 18 ca og så kontroll et par uker etterpå. Skal ikkje tilbake til Ibsen meir no. Han sa at ingenting tyda på at nokke kom til å gale så sjansen var veldig liten for abort no:-) Når skal du tilbake igjen? Korsen er formen da? Jeg har vært mye dårlig i det siste desverre...

Supert at alt er fint da. Skal tilbake til Ibsen over helgen jeg..gleder meg sinnsykt til det. Jeg har vært endel plaget med kvalme i perioder, men har ikke kastet o en eneste gang. Ellers er jeg forspptoppet som fy...ser ut som jeg er mange måneder på veg allerede. Plagsomt! Sover endel da, men det er mest når jeg har vært på tidligvakt. Ellers er formen fin...har gått op 1 1/2 kg på grunn av all spisingen. Er du sykemeldt da?

Har bestillt jordmor allerede jeg...

Ja bare gled deg til ul igjen, er jo så fint å se den lille inni der. Blir liksom så betryggende å vite at den fortsatt er der-) Vil anbefale deg å spise kiwi for forstoppelsen, den gjør underverker. Er jo veldig vitaminrik også så det er jo bare bra. Jeg kan sove 12 timer i strekk, bare avbrutt med dobesøk... Jeg er ikke sykmeldt nei, lurer faktisk på å ta et par uker ferie etter påske, få slappe skikkelig av. det hadde vært godt! Ibsen sa at det var bare å bestille time med jordmor ja, men jeg har ikke kommet så langt enda. Neste time skal jo ikke være før etter ordinær ul i uke 18 så da blir det jo ikke før i begynnelsen av juni.. Lykke til på ul!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...