Tredjegull Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Kanskje du vil prøve å se på meg? Jeg lurer veldig på om vi kommer til å få flere barn? Og om du ser noe annet så vil jeg gjerne vite det også:-) Så benytter jeg anledningen til å ønske deg lykke til med babylaging. Plutselig skjer det:-) Nå må dere snart ha øvd lenge nok... Jeg er født i juni-74 og min kjære i juli-71 På forhånd takk for svar!
Lillegull og spiren Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 hei vennen:) ja jeg får opp flere barn på deg...får opp 3 faktisk...får opp at du blir det ganske så snart...mai-juni og jeg får inn en gutt jeg...tror de 2 siste blir tette. får inn noe med en bil jeg...hmmm
Tredjegull Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2007 Takk for svar:-) Mener du tre til, eller tre totalt?
Lillegull og spiren Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 jeg fikk opp 3 til jeg...ser en stor fam:) sier denne bilen deg noe?
Tredjegull Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2007 Vi mistet en liten gutt i 17svangerskapsuke for 4uker siden. I forbindelse med familieforøkelse har vi snakket om å kjøpe ny bil, og da har vi vært inne på 7-seter. Har fortsatt veldig lyst på den bilen, men vi har utsatt bilkjøpet inntil videre. Er livredd for å prøve igjen, for jeg mistet en liten i MA i mai også... Det er så utrolig tungt å komme seg igjennom sorgen over å miste det som skulle blitt et høyt elsket barn. Vet rett å slett ikke om jeg tør igjen... Men det kan jo være den bilen du ser da:-) Takker for svar igjen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå