Ninemor :) Skrevet 29. mars 2007 #1 Del Skrevet 29. mars 2007 Lille snuppa mi er snart 8 mnd. og har generelt ikke hatt noe særlig problem med og sovne om kvelden. Vi har gode legge rutiner, og hun sovner av seg selv i sengen. Men de siste dagene har hun begynt og sutre når hun skjønner at vi skal gå ut av rommet, og det utvikler seg til skikkelig hysterisk gråt! Jeg lar henne ligge noen minutter før jeg går inn og sier god natt og sånn.Men da blir hun, om mulig bare enda mer sint og frustrert! Pappaen tok henne med opp på stua for noen dager siden da hun ikke ville sove..så lurer på om det er det hun husker...eller om hun rett og slett er redd for at vi skal forlate henne. I dag var jeg inne på rommet sammen med henne til hun sovna...det tok vel ca. 3 kvarter. Hun skriker når jeg er der og...roer seg ikke før jeg setter henne opp i senga..! Noen som har noen gode råd og komme med til en fortvilet mamma:)? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8814142-snart-8-mnd-og-vil-plutselig-ikke-sovne-om-kvelden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå