vekt81 Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Ny her?!Lyst til og tid til å ta en titt på meg? Jeg er født 21.10.81 og min samboer 31.01.80 Sammen har vi en sønn som er født 18.07.04 Kommer vi til å få flere barn sammen`?Ser du evt kjønn?Kommer vi til å bli gravide relativt fort når vi prøver?Går svangerskap og fødsel bra?Ser du om vi blir gamle sammen?Gifter oss?Noen spesielle problemer på veien?Hva med økonomi?Ellers noe som dukker opp? Kos og klemmer fra meg:) Ps.Hvordan spår du?
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Wow------------ Voldsomt til spørsmål du hadde da unge frøken ! Jeg ser bilder, "filmer" og får ord og setninger i hodet. Jeg bruker ikke kort! - jeg har tarot kort som jeg støtter meg til enkelte ganger ,- men det er yderst skjelden. Når det gjelder barn bestemmer jeg aldrig når noen skal få det. Jeg ser at du er mottakelig og at det ligger tilrette for at du kan får inntil 3 barn - men det er opptil deg og partner å betemme når dere vil prøve - ville om mulig ventet til siste halvår av 2007 beg av 2008. Når det gjelder om dere vil holde sammen resten av livet så er det fullt mulig - dere vil møte ett par hinder ,-. men ser ut som dere har vært gjennom ett hinder allerede. Så lenge dere står sterke sammen og er positive så tror jeg det vil holde livet ut . Pass deg for en som vil ødelegge - det er en jente Guri, Guro , Gro om hun ikke er i nærheten av dere nå så kommer hun snart (hun er ikke ute efter mannen din , men ute efter å lage litt bråk og rett og slett faenskap)
vekt81 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2007 Wow...sier jeg også.. Du har rett i flere ting..Vi hadde det tøft for et år tilbake,et helvete var det..Og det finnes en Gro ikke så langt herfra...Ser du hvordan bråk hun ville lage,i hvilken sammenheng? Hvorfor bør jeg vente med å bli gravid?Noen grunn?Kanskje noen endringer i jobben?
vekt81 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2007 Forresten...Ser du hvordan hinder jeg og partner vil støte på neste gang?
vekt81 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2007 Noen råd for hvordan jeg skal forholde meg når denne bølla evt dukker opp?
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Gro, Guri , Gry eller Guro eller noe der om kring . Er en som bare har det litt leit med seg selv og derfor ubevisst ønsker at andre har det litt kjipt de også. Hun er typen som vil si usannheter å lage problemer - ikke bevisst men ubevisst - om det er du som blir kjent med henne eller partneren din vet jeg ikke - men hun må takles på rett måte - egentlig trenger hun bare en god venn eller venninne. Ser ikke hva slags problemer dere vil støte på , men det er noen år fremover - tipper om ca 2 -3 år fra nå. Grunnen til at jeg sier vente med barne planlegging fra slutten 07 beg 08 er at det da ser ut til å være best tilrettelagt for det når det gjelder dere ) - Bedre det enn å slite seg ut med å prøve i flere mndr
vekt81 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2007 Ser du noe bryllup da?Kjønn på evt barn i fremtiden..Denne Gro,Guro,Gry er ikke en vi vet hvem er fra før av? Tusen takk for at du tar deg tid!
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #8 Skrevet 29. mars 2007 Hvist "Bølla" dukker opp så husk at hun har litt fri fantasi og sier litt usannheter - ikke betro deg til henne . Hun trenger egentlig en venn så hun er ikke ute efter å skade ! - Ta det hun sier om andre med en klype salt. Bryllup er det du som må skrike i øret på mannen - Så blir det så bra skal du se ) - Hva er det med dagens menn ! - De er jo så moderne at de tror ingen kvinner ønsker tiara, slør og hvite prinsessekjoler ! Hva trodde de vi holdt på med da det var karneval på skolen da ? ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå