Gå til innhold

Vanskelig

♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke at det var et slik forum her inne jeg.

Jeg er på BliGravid stadiet, begynte denne uken så ikke så mye som skjer enkli.

Men noen som har erfaring med at det er vanskeligere å bli gravid selv om man er stor?

Jeg er 27 år, 169 høy og ca 100 kg +-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det anbefales jo å forsøke å gå ned litt før man blir gravid... iallefall er det lurt å starte en kost- og mosjonsendring om man sliter med det. Kan jo være greit å endre en og en ting, sånn er det lettere å holde det når spren sitter. For man er mer utsatt for svangerskapsdiabetes osv når man er stor. Gjør man det er det også lettere å få et vellykket svangerskap:)

Utover det er det så ymse, mange blir gravide greit (for oss tok det vel 6-7 pp), mens andre sliter. Du har alderen på din side, så det er bare å prøve i vei!!

Lykke til!

Skrevet

jeg er 26, 175 og veide 96 kg da jeg ble gravid. vi skulle bare prøve for å se hvor lang tid det gikk siden vi hadde hørt at store folk kan slite litt.. men nei da, spiren satt på første eller andre forsøk =)

har hatt et bra svangerskap uten problemer, bare litt bekkenløsning!

ønsker dere lykke til med prøvingen!! det kan å være en fordel å være avslappet og fornøyd med seg selv, så kansje går det lettere..

Skrevet

Hei!

Var 101 kg og 162 høy når jeg ble gravid...det var ikke akkurat planlagt...så må ha skjedd på ett av de mange rundene man hadde etter at jeg hadde vært borte en stund:)

Me har du diabetes eller noen annen livsstilssykdom så kan det jo være vanskelig...men ikke tenk på at dere prøver...nyt det og vips så skal du se at du også får en liten spire:)

Lykke til:)

Skrevet

Tror det er det som er poenget, at vi ikke kommer til å tenke på det. Klart jeg skal prøve, men sann som det er nå så tenker jeg på baby nesten hele tiden.

Det blir vel ikke bedre av å henge her inne nei...

Jeg er frisk og rask, trener og holder meg i form- liker å være ute å fri luft, gå turer i skog og mark. Snop, chips og brus kun om lørdagen. Er fornøyd med meg selv, hvertfall nå som det er sol og fint vær, og jeg har fått fast jobb.

God palmehelg alle sammen, nå stikker jeg fra jobb og hjem til besøk fra familien. Og folat-pillene mine, og prøvingen...

ÅÅÅÅÅ, Livet er herlig dere :)

Skrevet

Vi har ikkje hatt problem i alle fall, trur nok dette er like individuelt for overvektige som for andre.

Forrige gong vart det klaff på første forsøk, denne gongen på fjerde. Kan ikkje akkurat klage på at det tok for lang tid nei :o)

Er 25 år, 174cm høg og var 96kg då eg blei gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...