Randine + 2 små Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Har du tid til å se på meg? Var gravid, men mistet i en MA i januar. Ønsker å vite mer om : - Blir jeg snart gravid igjen? - Ordner det seg med jobb for meg til neste år? - Vil forholdet vårt holde seg bra? Født: 27/6-80 Kjæresten min: 16/2-80 Blir veldig takknemlig om du har tid til å se på meg!
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Jeg "bestemmer" alderig når folk skal få barn, men det ligger fint til rette for flere barn - Ville ventet noen mndr til før dere for alvor prøver - ser det ikke er så heldig om du prøver nå mars/april - ville faktisk ventet til over pinse. Forholdet du spørr om tror jeg er litt "omgivelsene er som alltid" Gjør noe spontant sammen det vil gi dere fantastisk minner og knytte dere enda mere sammen .- Virker som MA la en liten demper på forholdet - og det er jo ikke rart. Tror partneren din har tanker rundt det som han har holdt litt inne i seg ! Jobb ser jeg ikke noen problemer med ,- men får inn at du må flytte litt på deg ( ikke sikkert dvs at du må flytte kan være at du må kanskje kjøre eller toge litt frem og tilbake til jobben du får )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå