Gå til innhold

Desember: Junior har fått barnehageplass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Så nå skal han begynne i barnehagen i august. Veldig glad, samtidig som jeg fikk litt sug i magen. Tenk at min lillegutt skal begynne i barnehagen og mor på jobb igjen...

Jada jada..det er jo mange av dere som allerede har barna deres i barnehage og jeg vet at de har det bra, snufs, det er jo bare jeg som syns det er litt trist. Men i dagens samfunn er man nødt til å ha to inntekter. I allefall vi.

Har vært dagmamma for et annet barn siden januar og skal fortsette ut juni. Koser meg masse med det og skal virkelig nyte disse deilige mnd vi har fram for oss! Nå er det snart påskeferie og det skal bli deilig!!

So long allesammen : ))

Hilsen fru Heffalomp

Fortsetter under...

Grattis med plassen.

Vi har hatt han i barnehage siden november, og det går kjempefint. Ja, jeg hadde valgt å være hjemme hadde vi hatt råd, så skjønner deg godt jeg. Nyt disse månedene, det er jo så deilig tid vi har vi har i møte.

Klem til deg

• 2 uker senere...

Gratulerer så masse.

Vi har bestemt oss for å ha Mia hos dagmamma. Men jeg har enda ikke fått fingern ut til å finne ei. Går sykemeldt pga prolaps i ryggen, og da holder Mia meg med selskap om dagene:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...