Gå til innhold

Nusspus kan du se på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på når ca jeg kommer til og føde,ser du kjønnet?

Hvordan vil kjærligheten gå?

Termin 2mai

født 28.04.82

samboern 10.01.81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gikk litt fort..Nussepus skal det stå!

Skrevet

Kjenner det sparker i magen så det er en som trives med å turne litt :o) Tror han har det topp der inne så kommer nok ganske rundt termin - om det ikke er noe som fremkaller at han kommer før. Men sterk tro på at du ikke kommer til å gå på overtid.

Ser her at jeg sitter å skriver han ............ ser faktisk ikke kjønnet - men at jeg skriver konsekvent han vil jeg ta som en pekepinne !

Lykke til - PS Ikke bruk lystgass !

Skrevet

Det er faktisk en han ja,Men han turner ikke så mye,veldig rolig unge i magen.Mange mener han kommer får tiden så det blir spennede og se.Men hva mener du med ikke bruk lystgass?

Skrevet

Ser bare at lystgassen gir deg vemmelse - ikke noe farlig altså så bruk det gjerne om du vil - men jeg ser at du blir uggen litt kvalm av dett (ikke sypy kvalm) men at du vemmes litt .

Får fortsatt bevegelse i magen du sier han er stille i magen - nermer du deg termin ? (kan da være tegn på at han vil ut snart) eller så vil han øke beveglesene sine i magen tiden fremover ! Tror han blir en liten luring ( en ertekrok) :o)

Skrevet

hehe du er helt utrolig flink.

Dette er min første unge så er derfor jeg lurt på hva lystgassen er for noe,kan nok hende du har rett at jeg blir litt uggen av det,har kastet opp litt hele svangerskapet.

Har igjen kun 34 dager igjen så,han er litt aktiv i magen no,men er veldig rolig.Men som du sier så det kan hende han blir mer aktiv.

Og når du sier luring så har du nok rett,jeg er ganske så fantet av meg,finner på mye tull.Samme er faren til ungen min..hehe.

Skrevet

Lykke til med fødselen :o) Som sagt ser jeg kun det med lystgassen så virker som fødselsforløpet vil gå bra og uten komplikasjoner . Mange blir kvalme og kaster opp eller må mye på do - dette er naturlig for å tømme seg i begynneslsen av fødslesforløpet (det har du sikkert lest eller hørt) om du er en av de som kaster opp styr da unna lystgassen - ellers kan du jo prøve , men tror som sagt det vil vemme deg litt.

Om du har vurdert epidural så kan jeg fortelle at du ikke skal være redd for det !

Skrevet

tusen takk for at du tok deg tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...