Gå til innhold

Snart er d vår tur jenter ;-)

Anbefalte innlegg

tenk nå er tiden strax inne for oss aprilmammaer;-) jeg syns tia har gått utroli fort, har termin den 30.april jeg da så kan godt bli mai. For d er vel mest vanlig at førstegangsfødende går over tia?

Gleder meg sånn at jeg kan ik vente, akkurat nå gruer jeg ikke i d hele tatt til fødselen heller ;-) VIL GJERNE FØDE NÅ JEG...HEHE...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8813256-snart-er-d-v%C3%A5r-tur-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja nå er det snart våres tur... gleder meg til å få hilse på lille nurket som ligger i magen. jeg har termin 19 april. så jeg begynte permisjonen min i dag... skal bli spennende å se om vi føder i april eller mai...

sist jeg fødte (førstegangsfødende) så hadde jeg termin 29 april og fikk tidligt om morgnene den 30 april. så det er jo ikke sikkert at du går over termin... skal se at du sniker i køen og får før meg.

det skal ikke være lett nå vi ikke vet noen ting.

Jeg har ei venninde som har termin 3 mai og hun fødde 2 uker før termin sist. så vi spøker med at hun kommer til å føde før meg og jeg må gå desse 2 ukene over.... då blir jeg sint hvis hun sniker i køen.

Men jeg er egentlig innstilt på at jeg får rundt termin dagen. kansje litt over

Annonse

Jeg har nå tenkt å lure mannen med meg i seng snart... litt senge kos kan jo ikke skade..... sex er vel det eneste kjæring rådet jeg kommer til å prøve... men tviler på at jeg legger beinå høgt opp etter på.

senge kos er jo kos for oss begge det....

alt er jo lovt til å prøve nå som vi er klar... for bare håpe at man er moden og klar

Har termin 14,-å kjenn at æ træng den tia som e igjænn nu til å bli klar....

Man blir sikkert aldri klar-men det har vært så mye styr me fløtting alle veia nu i en å en hall mnd nu-så æ træng bare å få sænka skuldran -å roa mæ heeeeelt ne!!!!Træng å bli litt klar i haue til å føde kjenn æ....:)

Det høres sikkert domt ut-men æ træng tiiiii:))))

Lykke til alle sammen-dokker som e klar-å ikke e det:))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...