Ulvira Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Har ikkje sett deg her før eg:) ny eller bare eg så ikkje legge merke til slikt?? Har et spørsmål då_) Har funnet ut at eg er gravid, er litt redd for å mistet kan du sei noko om det, og kjønn? evt om det er fleire? tusen takk, kosete navn du har ..hehe
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Er ofte inne på forumet , men skravlesiden. Så idag tenkte jeg å hjelpe her inne for det var lite fart på skravle siden. Har tidligere jobbet som medium før jeg fikk barn. Ser ubehag og kvalme - men ikke noe tegn til å miste evnt foster. Vær obs på evnt små blødninger (men det vet man jo alle sammen) får veldig sterkt inn jente ! - Mulig du har jente fra før og at det er hun som slår ut som veldig knyttet til deg
Ulvira Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2007 takk for svar og for at du delte bakgrunnen din:) Kvalm er eg ja:) har to gutter fra før så det blir spennendes å sjå ka som gjemme seg i magen min no ja:)
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Når du sier du har 2 gutter fra før - jeg får sterkt inn jente og da du ikke har noen jenter som er nære deg så vil jeg tro jente !)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå