mamman til luringen Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Hei og hopp, har du lyst å se på meg også? Jeg lurer på om du ser noe spesielt på jobbfronten? Jeg har en lang utdanning bak meg, og jeg har søkt på jobber lenge nå. Jeg jobber nå også, men jeg har lyst til å bruke utdanningen min i større grad enn jeg gjør nå :-). Det er en jobb jeg er aktuell for, men jeg har ikke fått høre noe ennå (en forskerstilling). Ser du noe her? Løsner det for meg snart, tror du? Jeg er født i april 1978. Vennlig hilsen
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Uten å "se" kan jeg si at jobbmarkedet er så på søkers side for tiden at det å få seg den jobben man ønsker ikke er noe problem . Oppsøk det du ønsker ikke sitt å vent på det. Det er søkers marked så stikk deg frem og bank på de rette dørene Det er en jobb - mulilg den du nevner hvor du stiller som litt for ung ! Lykke til !
mamman til luringen Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2007 Takk skal du ha! :-) Ville bare si at forskerjobben ikke er avhengig av min alder, men hvilket institutt som får bevilget penger.. Får mitt institutt penger, får jeg jobben :-). Nygjerrige meg lurer på om du får opp flere barn (har en sønn fra før), og evt noe om ekteskapet mitt!! Tusen takk :-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå