Gå til innhold

Har du begynt med mammaklær?

Anbefalte innlegg

Jeg er 11+4 og nå ser jeg virkelig ikke bra ut i noe som helst. Knapper spriker i skjorter og jeg har bare 2 bukser som jeg kan gå med uten at knappen er åpen. SIst jeg var gravid gikk jeg i vanlige klær til rundt uke 16, det går nok ikke denne gangen...

Noen av dere som allerede har kjøpt mammaklær?

Tenkte jeg skulle prøve å holde inn magen en uke til, til vi har tatt duotesten. Kan liksom ikke komme på jobben i bukse til rett under puppene og tro at ingen skjønner at jeg er gravid.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8813097-har-du-begynt-med-mammakl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg måtte ty til mammabukse i går ja, ellers har jeg for det meste brukt "joggebukse" den siste tiden. Men tok først på meg ei "vanlig" bukse i går, og det føltes SÅ ubehagelig. Fikk den igjen, men det stakk virkelig i magen. Er 13 uker i dag.

Hei. :)

Jeg har kjøpt meg to mammabukser som jeg er blitt helt avhengig. Har byttet på dem i to uker nå. Klarer ikke bruke de gamle buksene mine lengre, de strammer og magen tyter over kanten, ser bar tykk ut. Mammabuksene er utrolig behaglige på og jeg syns faktis de gir meg en bedre figur. De er kjøpt på hm og er ganske trendy. :) Dessuten kan ingen se at det er mammabukser!

Ellers har jeg kjøpt noen topper som går ned til hoftene, de andre genserene mine kan jeg ikke bruke lengre.

Jeg la bort buksene mine for flere uker siden jeg. Umulig å lukke dem og jeg klarer ikke å gå med åpen bukse. Har gått litt i skjørt og kjole, men da viste magen så utrolig godt, jeg har fått stor mage, og på jobben skjønte de at jeg var gravid før jeg sa noe.

Har kjøpt meg to veldig gode bukser på Den kule mage, litt dyre, men jeg har ikke tenkt å kjøpe flere enn de to, snart er det jo sommer og mindre buksebruk for min del.

Jeg har sydd brei stofflinning av strech på flere av skjørtene mine, de ble kjempefine, veldig lett og kjempe praktisk. Nå sprader jeg rundt i de og er veldig gravid.

Får ikke plass i buksene mine jeg heller, har ikke gjort det på noen uker...Vasser rundt i joggebukser jeg, og har en "dressbukse" som jeg trenger på meg om jeg må se litt ordentlig ut, hehe, men det funker ikke særlig godt mer...

Hadde lånt bort mamma-tøyet mitt jeg, og mamma har vært hos venninna mi og hentet det. Jeg bor noen timer unna, så mamma skulle sende det som pakkepost...

Venter og venter spent ved postkassa hver dag jeg i håp om at jeg får klær!!!

Her i gården går det ikke an å gjemme unna noen mage, er koselig det altå, men ville vært så mye bedre om jeg hadde kunnet kledd meg litt "etter magen" og...

Så jeg krysser fingrene og håper jeg får pakken i dag altså...eller så må jeg rett og slett kjøpe meg ei bukse så lenge....

Annonse

Jeg har kjøpt to bukser. Måtte det, fikk så vondt i magen av de vanlige...

Jeg sitter på kontor med to andre, og det er ikke så hyggelig å sitte med smekken åpen heller....

Etter at jeg fikk på mamambuksa har jeg ikke følt meg uvel, så takk og lov for hennes og maurits:)

(Er 10+1:))

Jeg har kjøpt 1 bukse, men blir ikke lenge til det blir flere... Jeg tok av en del kilo før jeg ble gravid så jeg har litt å gå på i de vanlige buksene, men mye mer behagelig med noe som går over magen ja - spesielt når jeg sitter. Har gått ut 3 hakk på beltet!!!!

Jeg er 12+5 idag,har ikke hatt behov for mamma klær enda,har vært å sett på litt forskjellig ,men ikke kjøpt. Forrige gang jeg var gravid brukte jeg mamma klær bare siste 8 ukene,(før det var det mye klær med elastikk i livet) men blir kanskje anderledes nå.

Så utrolig godt å høre det er andre som "bare" er i uke 12..13..14 og likevel ikke passer klærne lengre!

Jeg venter nr 3, og kan ikke huske jeg fikk mage i uke 12 med de to andre, men denne gangen er det tydelig allerede..i uke 12.

Har liksom ikke lyst å vise det helt ennå..ikke skikkelig gravid-mage ennå, og ikke har vi fortalt andre enn nær familie det heller.

Var ikke forberedt på å bli stor så raskt! Jaja.. :-)

Jeg har brukt mammabukse siden uke 9! Syns de andre buksene mine er så ubehagelige (om enn store nok) - de trykker og klemmer akkurat på det punktet på magen hvor det er mest ubehagelig. Begynte omtrent så tidlig med mammabukser i de andre to svangerskapene også. Ikke noe problem at jeg da ser mye mer gravid ut med en gang for vi har offentliggjort det så tidlig uansett. Bare at denne gangen gjorde det at jeg måtte begynne med mammabukser faktisk at vi måtte offentliggjøre litt tidligere enn vi hadde tenkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...