Sessa ruger igjen... Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Ser du lurer på det i er annet innlegg... Linea har nå fått 4 tenner og de er SKARPE!!!!! Hun har ikke bitt før nå når hun er forkjøla. Sikkert vanskelig å spise pupp når man er pottetett i nesen, men hun trenger da ikke å bite av den grunn!!!
M.O.K.K Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Er min store skrekk det der!!!! Magnus har nemlig begynt å bite litt av og til, men har heldigvis ikke fått tenner enda!! Synes det er heeeeelt greit om han venter litt til med de tennene!! :-) Går det forresten bedre med Linea?
Mersa og gutta <3 Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Der var jeg pålogget med et annet navn jo!! Men er altså jeg som svarer!! :-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2007 Jasså, du opererer med flere nick... kanskje du som er hun derre Anonym som skriver så sinnsykt mange innlegg på småtroll, da???? hihi!!! ;P Hvis han biter allerede nå så må du bare prøve å vende han av med det. Har hørt det hjelper å dytte de inn i puppen, for da får de ikke puste og må slippe puppen. Regner med at Linea gir seg med det når hun klarer puste ordentlig igjen... *krysser fingrene* Linea er fortsatt kjempe tett... sover nå, men hun klager i søvne!! Stakkars. Håper nesen plutselig blir tom for snørr! Det hadde vært deilig for alle sammen, for vi er litt slitne etter tre netter med mye tull!
Mersa og gutta <3 Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Har et annet nick på et annet forum for å slippe å være anonym, men litt anonym likevel...Men så glemte jeg jo å logge av...!! hehe BUSTED!! jaja Får prøve å dytte han inn i puppen neste gang....Virker også som han vet hva han gjør, for han titter opp på meg med et veldig lurt blikk!! Liten rampegutt allerede!
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2007 Hmm... har du laget rampegutt, du!!!! Neste gang bør du huske på å ikke huke av ramp på skjemaet for bestilling av spebarn. Jeg skal ikke huke av på kolikk!
Mersa og gutta <3 Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 Glemte nok det i farten ja! Huket av for snill, frisk blid sovebaby....Og fikk igrunn det...(hvis vi ser vekk fra de første 5 mnd med en del natteamming!)
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. mars 2007 Finnes det en rubrikk for sovebaby?????? Herregud!!! Den må jeg huske å huke av neste gang! Og den rubrikken som gjelder Ekstra store nesebor så de aldri, aldri blir tette!!
Mersa og gutta <3 Skrevet 29. mars 2007 #9 Skrevet 29. mars 2007 Kanskje det er forskjellig skjema på jente og gutte babyer?? ;-P
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. mars 2007 hmm... merker at jeg må ta på meg lesebrillene neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå