Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan var eggene deres delt idag ,dei dykk fekk satt inn? mine var 4 delt.har ikke greie på dette ,er det bra eller dårleg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen!

4-delt er det beste, fikk jeg beskjed om! Det er liksom det mest optimale.. Jeg fikk satt inn ett perfekt 4-delt egg! Så da vil jeg tro at du også har fått satt tilbake gullegget!

Skrevet

nå blei eg gla på begges vegne;)takk takk lillingønske:)

Skrevet

Hei på dokke!

Mitt var også 4 delt..

iallefall i utgangspunktet..men når det dukka opp på skjermen så såg det plutselig ut som om det var på gang med å dele seg igjen..Legen spurte de på lab'en om det..men de mumla noe..(ropte ikkje hurra eller noe..) - så enten så er detta et turbo egg, eller så var det noe 'humbug' på gang med det - som de i utgangspunktet omtalte som perfekt.. Vel vel

(i det pessimistiske hjørnet.. dette skyldes nok alle de gangene jeg har håpt på- ved naturmetoden- at ikkje mensen skulle komme..og har blitt skuffa)

Uansett - 4 delt e jo heilt etter boka, så bedre kan det ikkje bli - for dokke to iallefall !!

Skrevet

hei min tur .håpe egget ditt er heilt i orden det er det sikkert,det er fort å bekymre seg unødig. dette må gå bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...