vårmamma Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Hvilken vogn skal jeg velge? Har termin først i oktober, og har lyst på en stilig vogn samtidig som en lett vogn og stabil vogn. Hva synes dere??
mammmamia ** Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Bugaboo er fantastisk da! Bagen er en av de største på markedet, vogna er lun, stabil, knallgod å trille, superlett å løfte, tar liten plass sammenlagt og er bare helt genial :-) Absolutt å anbefale..! Har hatt Teutonia også, flere modeller, og de er også supre vogner, men om det står mellom disse to ville jeg valgt Bugaboo ;-)
MrsDior & baby-Dior Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 siden du har termin i oktober, så blir du jo å trille på vinteren gjerne i sne og slaps. da ville nok jeg gått for teutonia, mange varianter og velge mellom, og mye bedre på sne og slaps;)
Gjest Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Man får kjøpt såkalte skandinaviske hjul til Bugaboo.Dvs større forhjul så den egner seg til norske vinterforhold.Så jeg ville definitivt gått for den.Stilig og praktisk!
carmencita Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Bugaboo...!!! Kommer jo litt ann på hvor du bor kanskje, med tanke på hvor mye vinter du har. Men er du opptatt av at den skal være hendig og grei å manøvrere, er Buggisen absolutt å anbefale. Ikke alle som har bruk for vinterhjulene, men bor du et sted med mye snø, ville jeg nok hatt de. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Av de to - Teutonia, definitivt!! Bugaboo kjennes vaglete og plastikk ut synes jeg og vinterhjulene er ikke svingbare etter hva jeg forstår. Men ville nå tatt en kikk på Emmaljunga sin modell med to stk svingbare forhjul også jeg da. De hjulene ser litt større ut enn bugaboo sine og den ser litt lunere ut også! Men, smaken er som baken, jeg synes bugaboo ser gyselig ut også da... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå