Gå til innhold

Er det flere som skal begynne på Reductil denne måneden?


2 nøster

Anbefalte innlegg

Hei hei..

Var hos legen i dag, jeg fikk målt blodtrykk, tok blodprøver og hadde en liten samtale om vekt og kosthold .

Så jeg skal tilbake om to uker og få resept på Reductil ;)

Han ville at jeg skulle kose meg i påska og bli skikkelig motivert for hva som ligger foran meg..utrolig hyggeligt av han synes jeg! Trodde jeg måtte be på mine knær om resept..

 

I alle fall, jeg har tenkt å kombinere "Grethe Roede" kosthold og Reductil, håper det fungerer for meg.

Så da lurte jeg på om det var flere som begynner denne måneden, slik at vi kan følge hverandre.. Det hadde vært hyggelig med litt selskap og oppmuntring:)

Hva sier dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei angua

Jeg begynner den 9 april på reductil, vi kan gjerne begynne sammen om du vil, er skikkelig spent på hvordan det skal gå.

Jeg skal kombinere det med trening og normal kost, som jeg har funnet ut fungere for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da. Jeg skal til legen den 12 april, så da begynner jeg vel dagen derpå.

Gleder meg veldig til å se om dette har noen innvirkning på meg. Jeg skal ned ca 15 kg i løpet av ett halv år eller no sånt ;)

Vi planlegger baby i løpet av 2008, så jeg vil være i bra stand til å gå svanger etc...

Dessuten føler jeg meg bedre når jeg er litt mindre...

 

Du da?

********************************************

Flere som skal henge seg med her... Synes det er en del Reductil brukere her nå?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss jeg får lønn i morgen, begynner jeg da :) Jeg planlegger og baby, men har lagt det litt på hylla, for vil gå ned litt først.

 

HÅPER HÅPER dette virker på meg, er så spent! Tørnesten ikke prøve bunaden jeg, kommer til å bli så skuffa...å jeg som skal i konfirmasjon og :(

 

DET MÅ bare virke.....

 

Lykke til! Vi må holde hverandre oppdaterte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Har du gått ned noe enda? Du er fornøyd med virkningen og er flink sånn rent ellers?

Har du noen bivirkninger?

 

Snart kommer vi andre etter..(",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei eg skal også begynne på den eller ein anna type. legen har ikkje heilt bestemt seg. eg ammer enda, men skal slutte etter påske så da skal eg tilbake til legen å få resept. gleder meg, er så deprimerende når du gjer alt for å gå ned og så rikker ikkje kiloane seg i da heila. så eg begynner nok i løpet av denne mnd, skal gå på de i 3 - 6 mnd snakka legen om.

 

er 9 mnd siden fødsel, veier nå 80 kilo og før fødsel veide eg rundt 63, er 157 høy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har gått ned 8 kg på en mnd ;) veldig effektivt! :D

Jeg sliter litt med munntørrhet innimellom, ellers er det fint :D

 

venter vi vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twig;

Å, så morro med slike resultater da...

Håper og krysser fingrene for noe i den gata her også;)

Trener du mye? Eller helt passe?

Spiser regelmessig, eller går det på spare bluss?

 

 

Ha en fin-fin dag !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angua

 

Jaa, det er jo ikke alle den funker på har jeg hørt =)

Jeg går veldig mye.. opptil 3 timer pr dag nå..og svømming 1 gang i uken. veeeldig god trening :)

 

Jeg spiser hver 3 time, t faste tider.. veldig viktig for at forbrenningen skal følge med.. og drikker masse vann :)

 

Hvordan skal du gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så flink du er da.. Tror nok neppe jeg har tid til å gå i tre timer hver dag, men skal nok få kjørt noen treningsøkter i løpet av ukene..hehe.. Jeg jobber 5-skift, så det er så vanskelig å få faste tidspunkt til å trene OG spise på. Men jeg skal gjøre ett skikkelig forsøk.

 

Jeg gikk på Grete Roede for ett par år siden, så jeg vat jo viktigheten ved å trene og spise sunt og regelmessig. Men forbrenninga mi skjønner ikke stort når jeg snur døgnet hele tiden. Det er en av grunnene til at jeg skal teste Reductil.

 

Det blir nok mye gåing for min del også, jeg syns det er deilig å få kjørt seg en skikkelig rund-tur ;) Jeg trener med pulsklokke, slik at jeg får kjørt skikkelig forbrennings tempo. Og hvis jeg får rota med ned på trenings senteret, så blir det litt svømming,og tenkte jeg skulle prøve meg på Pilates/yoga.....men det får vi vel se på da ;)

 

Kjenner jeg begynner å bli klar for å gå ned noen kilo, og at motivasjonen stiger for hver dag...Kan ha sammenheng med det fine været vi har.(";)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, det kan bli litt problematisk for deg da tenker jeg :)

 

Reductil har fungert fint her altså.. virkelig verdt pengene :)

Pilates er veldig bra trening.. virkelig å anbefale! :) hardt, men man får så igjen for det selv :)

 

 

Jeg hjelper deg gjerne med motivasjon, om du skulle ha en dag eller 2 som man trenger litt støtte :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twig: Så snillt da.. Skal nok bruke dette forumet for alt det er verdt! ;)

 

 

Jeg er nysgjerrig på hvor store (små;) vi er :

 

Jeg er 1,70 cm høy og for øyeblikket 92kg ..kremt... vil ned til runt 75-80 kg før jeg er virkelig fornøyd da. Skulle det gå bedre enn det så blir jeg uber-fornøyd. Det skal vel tilsvare en 12-17 kg...hmmph...

Det meste jeg har klart før var 12 kg, det var på GR kurs.

 

En uke til jeg skal til legen !! (";)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...