Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvor lang leveringstid er det evt? Bor i oslo. Mener å ha lest om noen som har fått de på døra etc.

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg, Manga.

Jeg lurte på akkurat det samme. Jeg bor også i Oslo.

På Ullevål apotek har de alltid medisinene inne - hvis ikke, tar det kun 1 dag før de får de. Jeg var innom et apotek som ligger nærmere der vi bor, men de hadde ikke noe IVF-medisiner inne, og det tok lenger tid å få det bestilt.. I og med at jeg ikke har lange veien opp til Ullevål, kjøpte jeg medisin for medisin - altså ikke all medisinen på en gang...

Hvilken klinikk skal du på?

Skrevet

Hei Lillingønske,

Takk for svar! Ullevål er ikke så langt unna jobben, så da kan jeg dra dit hvis de ikke har der jeg bor. Skal starte 16 april, så jeg lurte litt på om jeg måtte ordne det nå før påsken eller ikke, men da holder det vel å ta det etter. Skal på Aleris, klarer ikke vente på riksen, så vi tar et venteforsøk.

Hvor lite kan man kjøpe om gangen? Altså, hvor mye penger må jeg ha med. Dyrt dette her, så jeg er litt skrapa og særlig rett før lønn, hehe

Skrevet

Hei dere..

Jeg henter mine på posten. De sender de fra St.Olavs i Tr.heim som jeg hører til..

Jeg måtte ut med 10 000,- første gang.. masse penger.. huff fuff.. Men det koster flesk

Skrevet

uææh. ikke titusen på en gang?

Skrevet

Hei igjen!

Tror ikke du trenger å bestille noe før påsken.. Jeg dobbeltsjekket med Ullevål apotek før jeg kjøpte, om jeg trengte å bestille, men de har medisinene inne hele tiden.. Men jeg ringte dit dagen før jeg skulle hente ut, bare for å dobbeltsjekke enda en gang at de hadde de inne... Hihihi..

Spennende med Aleris.. Vi vurderte også Aleris, men plutselig ble det vår tur på Ullevål. De virker veldig hyggelige der. Godt mulig de har medisinene på apoteket på Aleris også??

Jeg fikk regnet ut av apoteket (eller søk i www.felleskatalogen.no) at medisinene kom til å koste ca 11.000 kr. Mye penger!! Men jeg har inntrykk av at det varierer fra person til person i forhold til hva slags medisiner og doser.. Men jeg henter først ut Synarela-sprayen (ca 2.200 kr). Og så da jeg skulle på kontroll for å se om det var klart for Gonal-F-sprøytene, hentet jeg ut de (to pakker, totalt 7.600 kr) pluss eggløsningssprøyten Ovitrelle (koster bare 300 ca). Og så rett etter uttaket ruslet vi bort til apoteket og hentet ut Crinone-gel'en (som jeg bruker nå som ruger) - den koster rundt 1000-lappen...

Håper dette var til hjelp :-)

Skrevet

Masse hjelp, tusen takk!

Så spennende å ruge, håper påskeegget varer helt til jul! Jeg gleder meg som en unge, kan ikke vente. Hvilken dag er du på?

Skrevet

å, så det nå at du akkurat hadde satt inn. Går litt surr her. Lykke til i påsken, fint med ferie da, selv om du ikke har internett, hehe. Kos deg med egget, og tusen takk for hjelpen igjen.

Skrevet

Bare hyggelig å kunne hjelpe til! Ja, jeg er ganske "ny-ruger" gitt! Nå er jeg i full gang med varmeflaske på magen her jeg sitter :-)

Ha en god påske selv! Og jeg håper tiden frem til start går fort.. Det gikk veldig fort for meg.

Skrevet

Hei manga

Jeg hører til på Aleris akkurat som deg.

Apoteket de har i første etasje har alt på lager, så du kan kjøpe alt der.

Skulle du komme en dag de er stengt, i påsken f.eks så sier de at apoteket på Solli plass som regel har det meste.

Lykke til.

Skrevet

Hei Christiane,

enda bedre. Jeg visste ikke at de hadde apotek der engang..

Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...