Gå til innhold

Hva gjør dere med prøvingen i påsken jenter?

Anbefalte innlegg

Påsken er jo familietid så jeg regner med at det er flere enn meg som er omgitt av mennesker til enhvert tid i påsken.

Fortsetter dere prøvingen selv om dere er på en hytte på 50 kvadrat med pappvegger og familie på alle kanter? hehe...jeg for min del er veldig usikker, men jeg vil jo ikke gå glipp av en pp heller da! Vi skal først på type liten hytte og så videre til familie med liiten leilighet..Og stor sjanse for el i påska er det også.

Vil veldig gjerne ha jule- eller nyttårsbarn!!! Gjerne et tidlig januarbarn også hvis el er sen..(",)

Fortsetter under...

Ja hva gjør vi???

Får nok bare dra dyna ned på gulvet og la mannen gjøre jobben..... He, he. Hørtes ikke det romantisk ut?!

Kan jo ikke gå glipp av eggløsningen. Går forresten på hormoner (pergo time) Så disse mnd. er hellige for oss. Ingenting kan stoppe oss :-) Satser på nyttårs barnet!!!!

Tar imot gode tips!!!!!!!!

Med mindre det er senger som knirker, så er det bare å bite tenna sammen :) Når man føler for å hyle ut i ekstase, så kan man heller gi hverandre et skikkelig kyss!

Om sengene knirker, så får man bare legge seg på gulvet med litt polstring hehe.

For vår del så er det vel ikke el tid i påsken siden jeg har besøk nå. Så jeg heier på dere andre jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...