Svifjert Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Når testet dere først positivt? Og hadde dere testet negativt noen dager før? Grunnen til at jeg undrer, er rett og slett for at jeg vil vite om man fremdeles har en sjanse for å være gravid, om man tester negativt, slik som meg selv, på dag 13. Det er akkurat en uke siden nå, og jeg har et merkelig nedtrykk i underlivet, om dere skjønner.. Jeg har blødd, fikk mensen på IKM, men det kom ikke like mye som vanlig, sto på i 2 dager. Jeg er realistisk, jeg er mest sannsynlig ikke gravid, men lurer da på hvorfor jeg har dette nedtrykket? Noen som vet kanskje? Kjennes ut som om det kommer fra livmora?!?! Mange spørsmål her nå, sorry om det ble rotete..
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Hei Paris Hilton. Er ikke du under en infertilitetsklinikk da? De kan sikkert hjelpe deg,tror du ikke?
Svifjert Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2007 Hvorfor svarer du meg slik? Jo, jeg er under en fertillitetsklinikk, men jeg må da få lov å spørre dere her, fordi? Dessuten er jo ikke de åpne nå, og jeg har skikkelig vondt i magen! Men føler det blir litt feil å dra til legevakta, jeg vet jo ikke om det trenger å være noe i det hele tatt. og legevakta er 20 mil unna. Men takk for svar!
lys i mørket Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 klart du må få lov å spørre,det er jo det me alle sammen gjør her.) klem.jeg kan ikke hjelpe deg med akkurat det spm.håper noen andre kan:)
Svifjert Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2007 Takk for det, lys i mørket. Klarer ikke helt å forstå hva jeg har gjort galt?
lys i mørket Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 du har vel ikke gjort noe galt,jeg har spurt om alt mulig rart her inne,og håper eg kan fortsette med det:)
Svifjert Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2007 Ja, det håper jeg også du kan!:-) jeg derimot, er vel upopulær for at jeg har endret nick x antall ganger, og sagt hva jeg mener om kranglingen her inne. Dumt er det i såfall. Men en ting skal du vite, Bula: Hadde du spurt meg om noe jeg kunne ha svart på, hadde jeg svart. Hadde jeg ikke kunnet, hadde jeg latt vær. Jeg er alene nok om ting, om ikke jeg lenger skal ha mulighet til å spørre folk her inne om ting jeg lurer på.
Veslesnuppa Skrevet 29. mars 2007 #8 Skrevet 29. mars 2007 Huff,tenkte jeg når jeg leste dette..Med vondt i magen og greier. Men hvis du hadde en spontanabort,ville det kommet mye blod og klumper.Jeg hadde tatt en eller to nye tester de neste dagene. Lykke så mye til snuppa:) Jeg skal begynne på både spray og sprøyte snart...Spent.. Og kommer sikkert med mange spørsmål jeg også. Klart du lurer og er redd,føler med deg.Ta et par tester og gi meg tilbakemelding om 2 dager!!Er dette jeg lever for;) God kveld.
Svifjert Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2007 Takk for det, rosa tårer! jeg får vel ta en test i morgen, og ringe legen min. Jeg tror ikke jeg er gravid altså, men jeg er veldig bekymret for ex.u og slikt! Jeg leste lenger ned noe om tette eggledere, og at de kan "lekke" væske inn i livmora, så blir jeg litt redd da vet du! Og under dette fryseforsøket har jeg hatt cyster også, så det ble mye nytt for meg. Fader, jeg har vel blitt hypokonder. Sorry mas:-/
Aguin Skrevet 29. mars 2007 #10 Skrevet 29. mars 2007 Hei Kamelon, eller den du var før. Håper du finner ut av dette. Forstår at du er redd for ex.u og slikt. Var på sykehuset i dag siden min HCG også hadde gått opp i steden for ned.. Fra 50 forrige fredag til 100 i dag. Som de sier hver gang jeg snakker med de. Det er ingen normal graviditet. Du får snakke med de i morgen. Kanskje ta en blodprøve. De skal vel følge deg til HCG er nede i null, og det er den jo ikke hvis du tester positivt. Jeg har også har lengre eller kraftigere mens etter mine forsøk, så to dager hørtes litt lite ut. Dersom det er ex.u sa de på sykehuset i dag at de aller fleste kvitter kroppen seg med uten problemer. Lykker til da !
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #11 Skrevet 30. mars 2007 Altså, lov til å spørre er det jo, ikke misforstå meg! Jeg tenkte kanskje de på fertilitetsklinikken kunne gi deg et bedre svar enn vi jentene kan, et svar som gir deg korrekt svar på ting. Det var sånn jeg mente det. Ikke noe verre enn det.
elly belly Skrevet 30. mars 2007 #12 Skrevet 30. mars 2007 Hei kamelon ) Jeg har testet positivt på rugedag 11 og hadde ikke testet før det. Testet positivt noen dager etter dette også. Jeg ville tatt en ny test om et par dager hvis jeg var deg og tatt det derifra. Det er lov å håpe ) Ønsker deg lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå