Lille søtnos Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Etter tips har jeg søkt på herqules vogn, men sliter med å finne en butikk som selger den i oslo/omegn. Skulle gjerne ha prøvd den. Evt andre vogner med vendbar sittedel, svingbart forhjul og romslig plass til barnet.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 hei! jeg kjenner noen som har denne vogna, dvs de har den som heter raptor, ikke spin, ettersom spin kom litt senere. på dems vogn er ikke fremhjulet svingbart. raptor spin veier også en kg mer enn dems, og dems er mer enn tung nok altså... vi vurderte denne vogna, og jeg var å prøvde den. skulle legge den sammen, men hadde ikke sjans... så utrolig hard og vrien å få sammen, så jeg måtte bare gi opp. skal sies at jeg er ganske lita, og ikke veldig sterk. men, de skal jo være funksjonelle synes jeg da... den er tung, tung å løfte opp på en fortauskant for eksempel... vi endte opp med teutonia spirit s3, og selv om den ikke er så mye lettere, så har den et helt annet tyngdepunkt... elsker spiriten, jeg hadde mye heller gått for den om jeg var deg... veldig lik å se på, vendbar sittedel, svingbart forhjul og god plass til barnet. gutten vår er øyeblikkelig 2 år, og han har god plass, til og med til voksipose. ikke noe problem. et godt tips fra meg!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 gå inn på www.herqules.com... der er det en link hvor du finner nærmeste forhandler.
Lille søtnos Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2007 Takk for svar anonym. Det er derfor jeg gjerne skulle ha prøvd den, for ikke å kjøpe feil vogn og angre etterpå. Vil ikke ha en tung vogn. Duracellgirl: jeg har prøvd det. Ingen i Oslo i følge listen, nærmeste var sandvika, men de har sluttet å ta den inn dessverre. Nærmest etter det er Drammen så jeg får ringe dit i morgen. Takker for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå