julibaby ;-) Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Etter flere år med prøving og venting på ass. befr. kan det se ut til at vi endelig har lykkes. Kan nesten ikke tro at det er sant. Dette var vårt 3. og siste icsi forsøk, og det eneste førsøket hvor vi fikk satt inn to egg. (ingen på frys) Psyka meg opp til å ta en CB digital hjemmetest, før jeg reiste til riksen for å ta blodprøve. Den lyste klart og tydelig Gravid mot meg. Da jeg ringte riksen i ettermiddag fikk jeg det bekreftet. Hadde håpet at Hcg hadde vært høyere, men s.pl sa at det var relativt tidlig enda, og at det går bra med mange selv om de har lav verdi i starten. Så nå er det bare å håpe at det eller de koser seg der de skal i mange måneder. Har kjent litt ubehag i underlivet i dag, ikke akurat mens murringer, men føler meg ikke helt trygg... håper jo at det er slik det skal være. Nå skal jeg bare kose meg og faktisk nyte nuet og at jeg faktisk er gravid. Begynte å bli redd for at jeg aldri skulle få oppleve dette. Men underenes tid er såvisst ikke forbi.... Lykkelig med spire ® i magen ;-)
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Gratulerer!!! Ja, nå skal du nyte følelsen av å ha blitt gravid. Ønsker deg alt godt :-)
Jehn Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Gratulerer så mye.... Godt at noen også tester positivt Da er det håp for oss andre og.. Lykke til videre.
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Gratulerer så mye med spiren!!! Ha en fantastisk kveld :-)
Sitronelle Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Gratulerer så utrolig massse! Vet hvor fantastisk den følelsen er!
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 GRATULERER!!! Så fantastisk! Kos deg masse i tiden fremover:) Kan jeg få litt babystøv ;-) ?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. mars 2007 #8 Skrevet 29. mars 2007 Gratulerer ! Gratulerer ! Gratulerer ! Kos deg med den gode nyheten !
julibaby ;-) Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2007 Takk for alle hyggelige gratulasjoner. Ja, det er helt fantastisk, men det har nok ikke gått helt opp for meg enda. Nå er det ikke hvis om at det dersom jeg blir gravid, jeg ER gravid. Tar nok en stund å venne seg til den tanken etter alle de nedturene vi har hatt, men nå er det heldigvis opptur. Unner dere alle å få oppleve det samme, og krysser alt jeg har og sender spirestøv og babystøv i massevis sammen med gode tanker til dere alle sammen;-)
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #10 Skrevet 29. mars 2007 Gratulerer og lykke til!!! Hvet ikke hva dere regner som lav hcg, min hcg var 74 13 dpo /www.betabase.info.
Millerine Skrevet 30. mars 2007 #11 Skrevet 30. mars 2007 Jeg vil også si kjempegratulerer med gravid mage! Håper du klarer å virkelig nyte følelsen og ikke bekymre deg. Men uvirkelig er det ja, men jo mer du klarer å kose deg med tanken, jo mer virkelig blir det kanskje. Ha en god helg med spiren din! Klem
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #12 Skrevet 30. mars 2007 Gratulerer så mye!!!! Ikke bekymre deg, nyt heller graviditeten og kos deg masse i helgen og i påsken!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 30. mars 2007 #13 Skrevet 30. mars 2007 Gartulerer! Hvis hcg var på over 25 er du gravid! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå