Gå til innhold

*dreamer*

Gjest Ingen skal få!

Anbefalte innlegg

Gjest miang20&alicja04.06.07
Skrevet

hei :))

hvordan går det med deg da? alt vel i heimen o.l ?

jeg har fått innvilget keisersnitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var ikke til meg, men måtte nesten kikke for det..=P

Gratulerer så mye miang ;) Så bra!! =)

Skrevet

Haha, søt :) Har du testeT??!1

Skrevet

har ikke testet ennå nei.. var innom apoteket, men de hadde kun den quick respons, så stikker innom en annen apotek kjede i morgen! =)

Skrevet

Jippi!!! =)=) Så utrolig bra!!! Alt føles vel litt lettere nå?

Det går bra her=) Vi driver og småkrangler litt nå, men alle har vel sine ager. Så vidt jeg har skjønt så blir sambo med på å hoppe i høyet på lørdag når jeg har EL=) Så det er jo bra.

Hvordan er det med deg sånn ellers da? Forstår broren din noe mer?

Skrevet

Broren min er ganske sint på meg han.. hEhe :P

Men med meg ellers er det kjempefint, alt føles bedre, mye lettere hverdag :))

Hva kjekler dere om da :/ Oi oi, kanskje bebis snart?

Skrevet

Uff, så kjedelig at han er sint på deg da! Men det skal du ikke bry deg om, han har ingen grunn til å være sur på deg, det skulle heller vært omvendt.

Så bra at alt føles mye bedre nå=) Nå kan du vel glede deg mer over svangerskapet og at du snart skal bli mamma=) Du er så heldig! Hehe.

Det var en helt tåpelig krangel egentlig. Vi kranglet om at jeg synes at han kan bruke mer tid på meg, mens han mener at han bruker nok tid på meg. Så ble vi vel egentlig ikke enig om noe, men vi ble ihvertfall venner igjen=) Han skulle bli flinkere til å vise at han bryr seg mens vi er sammen.

Han har ihvertfall satt av lørdagen til å lage mat til meg, og mest sannsynlig til litt babylaging, hehe;)

Skrevet

Har savnet dere!!

Hvordan går det, ble det noe hopping i høyet? Nå ligger det bilde av magen min på profilen min =) Bruker han nok tid på deg nå?

Spent klem fra Silje

Skrevet

Hei=)

Har savnet deg og! Hvordan går det med deg? Er sambo fortsatt like redd?

Det ble hopping i høyet i går, og det passet fint, for fikk positiv EL-test i dag, hihi;-P Jeg synes fortsatt han kan skjerpe seg litt. Når han først hadde satt av en kveld til meg, så kom kompisen hans, og sambo ba han ikke om å gå. Så kompisen var hos oss i 4 timer!!! Jeg gikk å la meg til slutt da:-( Han har sagt unnskyld og har lovet meg en ny kveld, som bare skal være vår=)

Jeg kommer ikke inn på magebildet=( Kan du sende link?

Klem tilbake fra Silje;-)

Skrevet

http://www.barnimagen.com/var/storage/images/user_s_picture_galeries/velkommen_til_albumsidene/s/silje__10/bilde__1/7421851-1-eng-GB/bilde_large.jpg

Oi, heter du også silje ja.. eller har du sagt det før? :P

Sambo er litt bedre nå hehehe, men fortsatt litt skremt.. :P Går fint her, migrene i dag=(

Æsj for en teit kompis, er ikke lett åbe de gå, jeg bare hiver ut folk jeg om ikke mannen min gjør det. Liksom om de blir for lenge.. min er for grei til å si "gå" til noen

Skrevet

Hehe, jeg heter også silje ja;) Har ikke sagt det før.

Irriterende, får ikke åpnet linken heller. Hva heter du i albumsidene? Kanskje det går da.

Bra at sambo er litt bedre da, hehe;) Så slitsomt med migrene, håper du blir bedre snart!

Er du og broren din venner igjen, eller er han fortsatt sur?

Han kompisen er skikkelig teit ja! Han kommer i tide og utide og blir i evigheter. Til slutt sa jeg at jeg skulle sove, kl 2 på natta, så jeg ba dem om å gå til han. Da gikk han til slutt, over en time etterpå. Sambo sa han syntes det var vanskelig å be han gå, men kompisen hans viste jo på forhånd at vi ville være alene den dagen, æsj. Så mener han alltid at jeg er så sur. Dustefyr;-P

Skrevet

HEhe for en guttevalp :P

Jeg heter Frk simensen på album tenker jeg.. Er i alle fall det albumet mitt heter. Der ser du kattene mine også ;)

Nei jeg og broren min har kranglet bare mer og mer. Så nå gidder jeg ikke mer.

Hva?? Visste han guttevalpen at dere skulle være alene.. Er han sjalu ??

Skrevet

Ååå så fin mage du har!! Sånn vil jeg og ha, hehe. Og kattene var såå nydelige da=)

Så kjedelig at dere bare har kranglet mer og mer. Skjønner godt at du ikke gidder mer nå ja.

Han visste at vi skulle være alene ja. Jeg hørte til og med at sambo sa det til han på tlf før han kom. Han skulle bare innom å hente noe, så skulle han bare ha én kaffe, og så ble han. Tror han helst ville hatt sambo for seg selv ja, hehe. Han er singel og blir veldig irritert de gangene sambo ikke kan finne på noe med han. Han er ganske sær, så tror ikke han har så mange venner. Så tror nok han er litt sjalu ja;-P

Skrevet

Herregud for en dust.. Be han ta seg sammen og vokse opp ellernoe. Helt på trynet.. Msn min er [email protected] om du har lyst til å prate mer der =) Litt enkler ekanksje

Skrevet

Nå har jeg lagt deg til=) Skal i butikken nå, så vi snakkes senere=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...