Gå til innhold

Hvem reparer f.eks vaskemaskinen og skifte lyspære hos dere?


Yana

Anbefalte innlegg

Her er det jeg som må gjøre det. Mannen min er ikke så teknisk. Han han valget om å reparere vaskemaskinen eller lese om internasjonal politikk er valget klart det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er da! Her er det sambo som gjør alt av "manneting". Kan være med å ta en sjau jeg og, men akkurat reparasjoner er ikke min greie. Sambo har et teoretisk yrke, men er veldig teknisk for det.

Synes det var kult at du gjør det jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja synes det er greitt å kunne gjøre slik selv, men skulle ønske at han gjorde det også av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det jeg som gjør. jeg skifter også dekk på bilen, maler, legger fliser og henger opp skap og hyller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så flinke dere er... Her er det mannen min som gjør sånne ting. Det hender jeg skifter en lyspære da...

Men mannen min klarer ikke å sette på vaskemaskinen eller legge sammen klær og legge det i skapet.

Så har ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke gjør de mannetingene.

Vasking og matlaging deler vi på!

 

Men skal innrømme at det hadde vært kjekt å kunne litt flere manneting. Men hvis jeg ført må en dag så skal jeg nok få det til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med yana. greit å kunne det, men hadde vært fint å slippe å gjøre alt alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stort sett meg... typen er enten på jobb, eller han får ikke ut fingeren... da gjør jeg det heller selv enn å mase hundre ganger... men noe må jeg ha hjelp til da... og da blir det uker med mas først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det det samme som Hemmeline...:)

Tror ikke han vet hvor på-knappen på vaskemaskinen er engang... Og brette klær får han ikke lov til!!!;) Han krøller det bare sammen og slenger det i skapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nokk innrømme at dte er min kjære som fikser de tingene der ja...:) Pluss dreper edderkoper...det fikser jeg ikke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg! - og de "mannetingene" jeg ikke klarer, hjelper min far meg med... Definitivt ingen tradisjonell handyman jeg bor sammen med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det den som kommer først fram.... Jeg jobber som elektriker, og syns det er arti å få jobbe litt med "henda" hjemme, har lagt all strømmen her, legger fliser, legger gulv, maler, skrur opp hyller. Men så er jo mannen min snekker, så han gjør jo også disse tingene! vi pussa opp HELE huset på under 2 mnd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er av og til jeg angrer på at jeg ikke valgte en mer praktisk jobb. Sitter mest på kontor nå og det kan en bli litt lei av. Men tror jeg får mulighet til å bruke utdanningen litt praktisk senere. Håper å kunne ta med barna til Afrika og jobbe som bistandsarbeider igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaggu var det mange tøffe damer her! Jeg er også mer praktisk anlagt enn mannen min og klarer fint å pusse opp fra gulv til tak om jeg må. Men det er greit å slippe også. Han derimot har kontrollen på økonomien. Er det noe jeg ikke kan fordra, så er det årsregnskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann tar seg heldigvis av det meste av sånne ting. Tror nok jeg kunne klart en del selv, men han liker å ordne det, så da er det greit for meg. Har ikke noe imot å ha en handyman =) Men skifte lyspærer klarer jeg selv altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi gjør vel litt begge to. men nå er det sånn at min mann har ganske kort lunte, hehe... h an blir sååååå sinna hver gang det ikke går som han vil. så jeg tar det meste selv for å slippe se han så sint ;)

 

og før noen kanskje uroer seg.. han blir bare sint på seg selv, ikke meg og i hvert fall ikke lillegutten sin. :) men han er sta og vil ikke ha hjelp når han først er i gang, og da blir alt bare verre.. jeg synes det er komisk jeg :D så ja.. jeg tar det meste selv, da går det fort og ingen blir sint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...