Wannabemamma - gravid:) Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Ojoj, SE på denne linken! Kan ikke tro det, er kvalm akkurat nå.....:):)
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. mars 2007 Ojsann, her er linken... http://www.aftenposten.no/helse/article1665689.ece
Jehn Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Hei du. Leste den jeg og. Men var ikke dette for eggløsning eller forsto jeg den galt..? Det skulle vært for at egget skulle feste seg, så kunne man "proppe" i seg is.. he he Det er jo utrolig godt...
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2007 Ja, is og andre fete meieriprodukter kan redusere risiko for manglende eggløsning. Undersøkelsen sier også at det er risiko for manglende eggløsning om man spiser for mye magre meieriprodukter. Og det er jo lurt å få med seg! Merkelig undersøkelse, hvem fant på å sjekke ut dét, liksom:) Men jeg tror på alt som sier at jeg kan spise MASSE is!
Jehn Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Hei du.. Man skal prøve ut forskjellig ting jeg forstår deg veldig godt hvis du venter på å komme igang med IVF. Jeg ønsker bare at egget skal klore seg fast..hmmmmm kanskje jeg skal spise is og håpe at det har en god effekt Spis masse is du.. Når skal du i gang da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå