Smånetta 14.mai Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Har en liten gutt på 7 mnd osm trenger reisetrille. Da han sover opptil to ganger to timer i vogna i løpet av dagen og ikke skjønner et plukk hvis vi prøver å legge ham inne, er jeg avhengig av å ha en han kan sove i. Kikket litt i butikken i går og dama anbefalte babydan sin Copenhagen fordi den er såpass solid, men billig. Den kan ligge nesten helt ned. Noen med fersk erfaring eller sterke anbefalinger av andre vogner?
2julibarn Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Hei, Teautonia Timmy er lett og kjekk, har skikkelige hjul, full liggestilling og mange av finessene som er på store kombi/sportsvogner. Den er perfekt som en ekstravogn, tar liten plass i bilen samtidig som den er fin å gå tur med, shopping mm. Hvis du skal ha m vogn på fly, så trenger du ikke ta hensyn til vekt og størrelse, sånn sett kan man gjerne ta med vanlig sportsvogn/kombivogn. Men derimot kan vogna lett få en del riper da de blir håndtert like dårlig som kofferter. Mitt tips hvis dere skal med fly, er å ta med en gammel vogn, uavhengig av størrelse!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Har hørt mye bra om babydan-trillen. Ellers er maclaren techno xt en veldig god trille med god solskjerm og full liggestilling. Også en veldig solid og god trille, kommer seg fram stort sett over alt. Teutonia Timmy er en fin vogn det, men det er jo en liten sportsvogn. Super som en vogn nr. 2 hjemme, men synes de blir alt for store å ha med på ferie. Dessuten er det lettere å ødelegge sånne vogner på fly enn de små og lette reisetrillene.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Hei! Hadde nettopp med jenta vår på 10 mnd til Spania. Hun sover også masse i vognen sin enda og vi var avhengig av en med full liggestilling og generelt god comfort. Hadde først en Maclaren Quest men den synes jeg personlig passer bedre til eldre barn fordi den ikke hadde full liggestilling eller bumperbar... Men trillecomforten er suveren. Endte opp med Peg Perego Pilko P3 Classico... Den var suveren å ha med seg og jenta vår sov som en stein i den og synes det var stas å sitte og se på verden når vi gikk på tur. Selesystemet har en veldig god løsning så barenet sitter litt friere på en måte. Av andre vogner vi så der nede var det mest Peg Perego, Maclaren (techno og quest) og Chicco vogner. Eneste aberet med disse vognene er at de er forholdsvis dyre... (P3 kostet 2500,-) men de er veldig god kvalitet og man kan jo selge dem brukt senere :-) Lykke til med valget!
meg06 Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Vi har hatt Bebe Confort Loola, fantastisk paraplytrille som blir liten sammenslått, samtidig som det er stooor plass oppi vogna. Sittedelen kan vendes begge veier, og den kan legges flat. Har lagt den ut på finn, da vi ikke trenger vogn lenger. Søk på bebe confort vendbar duo
sivuna Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Carena easy da? det er vel en av de litt billigere, men har jo kommet best ut i test mener jeg, har vel full liggestilling og jeg synes den kjennes meget god ut å trille på. Den har jeg tenkt å ha tror jeg.. Gidder ikke bruke like mye på en lita trille som på ei vogn liksom.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Jeg har Carena og kan varmt anbefale den
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Møkkavogn! Ikke verdt 5 flate øre! kastet min tilslutt!
Smånetta 14.mai Skrevet 5. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. april 2007 Det blir nok Copenhagen. Kunne like gjerne ha vært Carena sin, men i den butikken som ligger nærmest har de ikke den og da gjør vi det enkelt. Synes det er greit å bruke lite penger på en sånn trille. Den må kunne være med inn på flyet hvis en av oss reiser alene med drengen og dessuten må den passe et studielån og en liten dagmammalønn. Merker at det faktisk kan være kjekt å ikke ha bil noen ganger fr jeg trenger slett ikke tenke på at noe skal passe i den og sånn.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #10 Skrevet 6. april 2007 Vi har også Loola, og er strålende fornøyde med den. Det er ei trille som virkelig tåler en støyt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå