Gå til innhold

I`m back!

Gjest

Anbefalte innlegg

Heia folkens. Nå er jeg endelig hjemme fra sykehuset og jeg har fortsatt baby i magen :-D (noe som er ganske ulikt meg egentlig :P)

har vært på sykehuset siden rundt 20 mars og kom hjem i går! Da jeg kom inn på sykehuset hadde jeg 2 cm åpning og det hele er egentlig en lang historie, men legene forstår ikke HVORFOR jeg driver å føder barna for tidlig... :-S de kan heller ikke ta en full utredning nå, det viktigste er jo at lille jenta mi holder seg der inne lenge ennå. Men de har hatt ulike teorier, og i en periode virket det som om jeg hadde begynnende svangerskapsforgiftning, men det er det altså ikke! Nå er jeg så og si sydd igjen "der nede" og har fått forbud mot mye rart :-S men jeg er i hvert fall HJEMME og får vært sammen med vesla (som har blitt SÅÅ stor!!).

Nå er jeg i uke 26 og livet ser lyst ut :-)

klemmer

Fortsetter under...

velkommen tilbake :)

jeg har fulgt din historie og har sendt deg en tanke hver eneste dag.

Jeg går med min første, og er livredd for det meste. og da jeg leste din historie, så kunne jeg ikke annet enn å gråte en skvett.

synes synd på deg som må igjennom noe slikt.

håper den lille holder seg der inne til hun skal komme ut :)

*samboeren min håper på jente, og han har som regel rett når han har den magefølelsen* slik fant vi ut at jeg var gravid hvertfall :D

ønsker deg det beste, og vil sende deg en tanke videre :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...