Gå til innhold

Hvor mange dager DPO syntes dere det er best å vente...?

Anbefalte innlegg

18 skal jo lissom være det "magiske" tallet om man fortsatt har høye tempraturer, men det er jo uutholdelig å vente såååå lenge...!

Er på min 9 dpo idag, og hadde egentlig tenkt til å teste, men lot være.. Så så jeg på ff-charten at de hadde satt sånn "test-dag" på kalenderen 8 April..!!!! Så lenge klarer jeg helt sikkert ikke å vente iallefall :-)

Men er jo litt moro om man først skal teste at man får ett sterkt og klart resultat også... Ikke ett resultat du må nistirre på i flere minutter og tilslutt få bekreftelse fra noen andre at "Ja, det ER faktisk en liten tynn blå, der.."

Savner den gangen jeg ble uplanlagt gravid, jeg.... Ikke noe stress i for kant, ikke noe planlegging, og når jeg tok testen var den skikkelig positiv nesten før jeg fikk tatt den vekk fra urinstråla ;-) Hehe... Også det at man da allerede var 7-8 uker på vei... *Sukk*

Fortsetter under...

Hei vennen=)

Hvordan går det med deg?

Jeg er veldig testoman, så jeg hadde aldri klart å vente 18 dager dpo! 12-14 dager får holde;-)

Så spennende da! Har du noen symptomer?

Det må ha vært deilig å bli uplanlagt gravid ja, så slipper man å telle ned dagene og være livredd for at tanta kommer, hehe. Krysser fingrene for at du får en klart blått kryss når du tester! xxxxxxxxxx

Klem

Hei du :-)

Joda, det går bra med meg vetu:) Hva med deg da? Hvordan "ligger du ann i løypa" nå?

Nei, kommer aldri til å klare å vente så lenge jeg heller! Hehe, det er aaaaaltfor lenge! Men men.

Nei, har ikke noe spesiellt jeg føler, men har litt kramper innimellom. Men prøver å ikke lete etter symptomer, følger heller med på tempen syntes det er veldig spennende!! Hvordan fungerer comp`n din nå? Har den funnet ut av syklusen din?

Stoor klem :-)

Går bra med meg:-) Jeg er nå på dag 12 i syklusen, så regner med å få EL til helgen. I følge pearlyen skal jeg ha EL på lørdag, så den begynner å funke nå=) FF sier at jeg skal ha EL på mandag, så de er litt uenige. Jeg synes også at det er veldig gøy å følge med på tempen.

Du kan jo ta en test til helgen=) Men kjedelig hvis det er for tidlig da. Man kan jo bli gal hvis man leter etter symptomer, det prøver jeg også å unngå. Jeg prøver å ha så lave forhåpninger som mulig, hehe. Hva temper du med? Temp eller har du comp?

Nei nå må jeg sove et par timer. Har nattevakt i natt=(

Du må holde meg oppdatert da;-)

Stoor klem=)

Blir masse kos i helga da ;) Hehe. Ja, det tar vel litt tid før den er helt 100% kjent med syklusen, men siden den ene sier i helgen og den andre mandag, så er det jo ganske nære hverandre da! Så da er det bare å kjøre på :)

Nja, får se når jeg tar en test, skal prøve å utsette det så lenge som mulig, tenkte jeg, men får se hvor sterk jeg er! Hehe. Er ikke lett å la være heller, nei :-) Jeg bruker vanlig temp (sånn med to desimaler) og fører inn på FF. Første syklusen som jeg tar temp sånn skikkelig nå, og det er morsomt å følge med på!! :-)

Du får ha en goo nattevakt da, så prates vi :-)

Håper jeg får han med på litt kos i helga ja, hehe;) Hopper vi i høyet på lørdag, burde det holde til mandag også. Tror ikke jeg får han med meg flere ganger enn en når jeg er fruktbar, hehe. Så tøff er han ikke enda;-)

Er tempen din fortsatt høy? Kjempegøy å følge med på FF. Andre syklusen hvor jeg bruker den nå=)

Krysser alt jeg har for at du er gravid! Håper så veldig at du er det!=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...