Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Er jeg den eneste her inne som synes at det er ekkelt å tenke på å ha sex med med noen, nå mens jeg er singel og gravid?? Føler liksom at det blir helt feil, og kan ikke forestille meg eller tenke meg å ha sex nå. Synes at det blir for rart. Ser ikke ned på de som har sex nå, og synes ikke at de er ekle i det hele tatt! (Denne tråden er ikke et angrep på de som ikke synes at det er ekkelt, eller de som klarer å ha sex nå.) Men for min del hadde det hvert ekkelt uannsett hvem d hadde hvert med, og uannsett hvor lenge jeg hadde kjent han osv.. Føler liksom at det ikke er rett at en annen mann skal være så nært en baby som han ikke har noe med å gjøre, det høres sikkert helt rart ut. Dessuten så føler jeg på en måte at babyen blir liksom en del av det, og det gjør det enda mer rart. Er det flere som tenker slik, eller er det bare meg?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 jeg tenker ikke sånn som deg på "vanlig" sex.. men jeg synes feks oralsex blir helt feil når jeg er gravid, jeg vet ikke helt hvorfor men det bare føles slik.. skjønner tanke gangen din da, det gjør jeg, men vanlig sex fungerer fint for meg og gir meg den energien og trøsten jeg trenger når ting er litt tunge:)
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Eg kjenne meg litt igjen i tankegangen til hovedinnlegger... og eg synes heller ikkje at d e ekkelt at fålk har sex no, eg har bare nesten heilt mista lysten rett og slett. Sexlysten kjem sikkert tbake etter fødseln:).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå