Gå til innhold

Hipp hurra - jeg er så glad!

~Vimsemor~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist fredag var jeg på en ekstra, privat UL (er 16 + 2). Har ikke fått time til ordinær UL før sent i uke 20, og ble så usikker av å gå å vente. Så jeg bestilte privat time og kom inn allerede dagen etter. Bildene viste et friskt og sprellende lite nurk hvor alt ser veldig flott ut. Legen mener det trolig er en liten gutt, og gjett om de to vordende storesøstrene på 9 og 11 jubler.

I går var jeg hos jordmor og veide og målte; og alt ser supert ut. Og jeg fikk høre et lite bankende hjerte med jevn og fin rytme.

Så i dag har jeg gjort det som har ligget over meg som et mørkt teppe helt siden vi fant ut hva som var på gang - jeg har fortalt det på jobb. Og så kan man jo lure på hva jeg har gått og gruet meg til... Har blitt møtt med en storm av lykkeønskninger, varme hilsner og gode ord. Ikke minst fra daglig leder som jeg gruet aller mest for å fortelle til.

Og vi har vunnet en stor kontrakt i dag, det er snart påskeferie og sola skinner! Hurra, hurra, hurra!!!

Jubelhilsen fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Det er ikke alle som er som Valla

Skrevet

Så deilig å høre Vimsemor, gratulerer med alle gode nyheter og solskinn både inne og ute...

Skrevet

Hei Vimsemor!

Gratulerer med de gode nyhetene og at det blir en lillebror på de 2 jentene dine.

Kos deg i påsken og lykke til videre!!

Skrevet

Gratulerer så mye med en flott ultralydopplevelse. Kjempemorsomt å høre hjertelyden også.

Jubler med deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...