Gå til innhold

Ingen tante rød og ingen positiv test...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme greia her. Lei av å å ikke vite.

Håper vi begge to får et resultat snart, altså tr eller positiv test. Krysser finrene for den siste.

Når testet du, om når skal du teste igjen?

Masse lykke til

Jeg har det akkurat på samme måte som deg, og lurer på akkurat det samme. Er faktisk 2 uker over tiden, og ingen tante... Har selvfølgelig tatt flere tester, men ingen den siste uka. Kan man miste mensen en periode om man stresser mye? Tror jeg hørte det en gang, men jeg vet ikke.... Slett ikke lett dette. Vi får krysse fingre for hverandre!

ej me he samme! ej he ikkje hatt tr sida 12feb!! men ingen po.testa. he tatt 4. den siste tok ej på onsdag:/ ej he litt oppblåst mage. he våre kvalme sida lørdag, klør på brystvortene å e KJEMPE trøtte heile tida (sell om ej søve 8-9 tima natt. he stikkinga i magen å brøsta.men dei e ikkje ømme. å så he ej mens murringa innimylla,men dei går over.

så ej sjønna ingenting:( men ej tok ut hormonspiralen i okt, å mensen he våre ustabil..men ikkje SÅ ustabil. e d noken som veit kor lenge d kan gå før den blir stabil??

Annonse

Ja det er utrlig kjedelig å ikke vite!! Jeg pleier som regel å få mensen vondt i magen 1-2 dager før mensen samt korsryggen.. Men ingen tegn i det hele tatt!!

Ja håper og krysser fingrene for at vi får positiv test snart!!!

Jeg testet på tirsdag kveld, var den dagen jeg skulle fått mensen... testet med CB Digital, var nen her inne som sa at den trengte mer hcg for at den skal slå ut positiv!!

Hadde egentlig tenkt til å teste på søndag eller noe om tanta ikke har vist seg til da, men spørs om jeg klarer å vente så lenge!!! :-)))

Når skal du teste igjen??

Aner ikke hvor lang tid det tar før den blir stabil etter man har tatt ut hormonspiral, men jeg har mange av de samme symptomene som deg Saltpute!!!

Trøtt, oppblåst mage, klør på brystvortene,de kan også være litt såre! Små kvalm hele tiden så jeg orker iikke sjokolade en gang!!! Og det er ikke likt meg!! :-)))

Den siste uka sliter jeg også veldig med hard mage!! Og det har vært ille!!!

ja d va dei ej meinte. men som sagt så he ej ikkje regelmessig mens...men d e rart at den skal vre så seine..å ingen tegn til tanta. ja..då må ej ringe legen i mårga.for ej skal sikkert ut på laurdag.

d ekje domt d sell om ej he tatt 4 testa å alle ng?

Annonse

Samme her, ingen tr og ikke postiv test!

Bare bittelitt lyse rosa i går på papiret, men det forsvant...

Så tenker at pga MA/SA så sein syklus, og at egget løsna og da en bloddråpe...

Ikke vet jeg - var sååå lei av å lete etter eggeløsninga og trøtt av det hele--- men håper at mandagssvømmerne klarte jobben da....

Kanskje vi alle her på dette innlegget hadde sen eggeløsning??

Nei, men fordet om du ikke har hatt regelmessig mens så skal den ikke være så sein!!! Synes ikke det er dumt å dra dit for det om du har fått 4 negative tester!! Du må jo vite, og kanskje greit å vite før helga ja!!! :) Lykke til hos legen i morgen, krysser fingrene mine for deg jeg!!!! XXXXXXXXXXXXX

Fortell etterpå hvordan det gikk da!!!

Jeg hadde også lyse rosa på papiret en gang.. Og når jeg tenker meg om hadde jeg festeblødning sist jeg var gravid og det var lyserosa da, litt kraftigere altså men men.. Sist gang testet jeg positivt 4 dager etter den blødningen..

Ja, kanskje det?? Men som sagt så har jeg i grunn hatt forholdsvis regelmessig el...

Vi får krysse fingrene for at mandagssvømmerene klarte jobben da!!

Håper spiren sitter hos oss alle snart, og at i kan gå inn på 1.tri. sammen!!!!

Ja, kanskje festeblødning. Nå ble jeg straks i bedre humør:)

Men, men jeg prøver å ikke ha alt for store forventninger da...Hadde festeblødning når jeg ble gravid sist for fire år siden -synes å huske at den var litt kraftigere. Men ingen graviditet er lik da - får jeg håpe:)

Når skal du teste igjen??

Jeg tror jeg venter i hvert all fire dager som du sa, og hvis neg.test og ingen tr - vente i 10 dager (pga 14 dagersregelen etter el)

Ja, håper at vi kan gå inn på 1.tri!!!

Har så lyst til å teste igjen nå jeg, men har kun en digital igjen og ingen uringlass... Synes det var så vanskelig å ta uten det glasset en gang tidligere.. Hva annet kan jeg bruke da??

Mest fornuftige er jo å vente... Men så er jeg veldig nysgjerrig av natur!!

Håper ingen graviditet er lik, da mitt forrige var ganske tøft...

jeg er i samme båt... argh, er så kjedeliiiig!!!!!! Er nå på dag 34, ingen tegn til TR og tok test idag, som selvfølgelig var negativ.......

Vi er i 9pp og jeg begynner å bli fortvila...

Jeg har vært gravid 2 ganger før, (en MA og en SA) for noen år siden (med forrige kjæresten..) og da ble jeg gravid med en' gang....

Det føles så urettferdig.. lei meg... :(

Jeg var hos gyn for 3 mndr siden, han tok bare innv. ul og sa at alt så helt supert ut, helt etter læreboka, og han trodde sikkert jeg kom til å bli gravid snart.. jeg ble det jo også veldig lett tidligere..

Jeg har alltid hatt regelmessig mens, bortsett fra nå da, som jeg er noen dager over..

Jeg regner jo med at det klaffer før eller senere, men blir jo bekymra, skjønner ikke hvorfor den ikke vil sitte?!?!?

Men hva gjør de på en utredning? det er vel ting som kan spille inn selvom alt ser bra ut på ul?

Jeg trodde jeg skulle få et kryss på testen denne gangen, for jeg har ikke hatt noen vondter som jeg pleier å få før TR, har vonde pupper og har vært såå sliten de siste dagene, men men rart hva man kan innbille seg... :(

Vil ha adventsbaby... :(

Jeg testa ikke positiv før 14 dager over ikm. Var hos legen i går og fikk bekreftet at jeg var gravid. Har ikke noen særlige symptomer annet enn litt ømme bryster. Ville tatt meg en tur til legen og evt sjekket hva det kan være. Noen ganger hvis man tenker for mye på å bli gravid, kan mensen utebli. Lykke til!!!

ja, jeg vet det tenkegreiene... ikke lett å slutte å tenke akkurat! men syns jeg har vært litt flinkere nå faktisk.. Hadde vært greit å vite at jeg ikke var gravis hvis jeg ihvertfall hadde fått TR, men er jo nesten en uke over nå og ingen pos test... :(

men får vel bare vente og se, og holde på et bittebittebitteliiite håp! det blir vel vår tur en gang også... *håpehåpe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...