Gå til innhold

du er jo helt på jordet. lurer på hvor du har lært sakene dine yana.


Yana

Anbefalte innlegg

Er det slik vi skal ha det i desemberklubben? Fikk dette til svar etter at jeg hadde sent et av spørsmålene her til eskspertsvar og limt innlegget inn til den som spurte. Jeg kommer til å kutte ut desmberklubben om ikke folk støtter meg i at vi ikke skal rakke ned på hverandre men ha en saklig debatt. Jeg føler veldig sterkt for at barn skal ha bryst/mme som hovednæring til de er 6mnd og ingen mat før 4mnd. En kan være så uening som en vil i det, men jeg håper dere støtter meg i at vi ikke skal svare på den måten Anonym her har gjort.

 

Mange anonyme tenker ikke på at vi ikke er så mange online. Og en kan gjette hvem det er ved å se hvilke andre innlegg som er svar på omtrent samtidig.Helt greit å være anonym så lenge en ikke bruker det til å rakke ned på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, du er større på det enn hva jeg er.

Jeg har "flyttet" fra desemberklubben pga noen krasse anonyme bemerkninger til noen av mine kommentarer.

 

Folk får lov til å mene hva de vil og alle bør da respektere hva andre mødre gjør med barnet sitt (så lenge de ikke misshandler, selvsagt).

Blir man provosert av et innlegg kan man svare voksent uten å være krass.Tenk at vi alle sitter i en sirkel og snakker ... da hadde mange anonyme innlegg blitt forfattet anderledes.

 

Bruk vett jenter og vær høflige!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...