Gå til innhold

Lurer litt....


Heiaar har blitt 2-barnsmor

Anbefalte innlegg

.... Har regnet ut termin, hvor langt jeg er og alt sånn utfra syklus på 28 dager, men når jeg skjekker litt så har jeg ligget på alt fra 26-33 dg sykluser det siste halvåret..... Hvordan regner jeg ut da? Tok test 5 dager etter at mensen skulle ha kommet (utfra 28 dg) og den var VELDIG positiv. Det har jo ikke sånn veldig mye å si, men nå i de første ukene teller hver dag :-)

Noen forslag, eller må jeg bare vente til første legetime 2. mai og det veeeldig lenge til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

termin regner du faktisk fra sistemens første dag.....

så da er d jo en enkel sak viss du skrev ned når du sist hadde mens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man må jo sette opp hvor lang syklus man har....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg gått ut ifra 28 dager, jeg. Det passer sikkert greit:) Sånn midt i mellom, liksom. Noen kommer jo fort igang med hcg-produksjonen og andre er sene, så det kan være vanskelig å vite sikkert uansett. Hvis du synes det er kjipt å eventuelt bli satt tilbake, kan du ta utgangspunkt i den lengste syklusen og heller bli gledelig overrasket senere.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også varierende syklus etter at jeg sluttet på p-piller, tok utgangspunkt i gjennomsnittet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok ikke noen videre svar på 1. kontroll, forresten. Det er heller ved ul i uke 17-20. Hos legen går de bare utfra dato på siste mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...