Gå til innhold

Enda HCG i blodet etter mislykket forsøk/tidlig(veldig tidlig) SA

Anbefalte innlegg

Fikk satt inn 2 egg 7. mars. På 8. rugedag fikk jeg sporblødning, og hadde litt rosa "vann" dagen etter, så sporblødning igjen dagen etter det. Så fikk jeg mensturasjon/kraftig blødning etter det..

Blødningen varte i ca 3 dager. Har gått ei uke med ingenting, så har jeg fått noen "småblødninger"(ikke mensturasjon..).

I hvertfall, så har jeg vært RIMELIG sikker på at det ikke var noe mer etter jeg begynte å blø(mistet også alle symptomene nesten på timen..). Men legen min ønsket at jeg skulle ta en blodprøve fordet. På rugedag 11 hadde jeg Hcg på 68(veldig veldig lite.) også skulle jeg ta en rutine blodprøve for klinikken nå en uke senere og da var hcg på 36. De ønsket at jeg skulle ta flere prøver, men regnet med at Hcg bare trengte litt lengere tid for å komme ut av kroppen.

Men jeg trodde jo ikke det skulle være mer igjen. har jo hørt at den bare skal synke.. Litt forvirra, første fullførte forsøk på oss. Kun hatt et tidligere som det ikke ble innsetting, så er rimelig fersk.

normalt?

P.s.: har tatt soneterapi nu 2 ganger den siste uka, kanskje den har gjort no.. nei det blir vel bare spekulasjoner av slikt..

Lykke til med stikking, spraying, rugetid og ventetid:) og graviditet, artig å høre når noen tester positivt:)

Fortsetter under...

Hei og hopp.

Vi er vel nesten i samme situasjon.

Selv om mine blødninger har vart lengre.

Testet positivt på blodprøve på rugedag 17 med HCG på 130. Sykepleierne sa det var ca 50 % sjangs på at det skulle gå opp.

Over 100 anser de som gravid, men siden det var så sent, burde den vært høyere.

Tre dager etter var den sunket til 50. Neste test 6 dager etter som var i dag, viste at nå har HCG gått opp igjen til 100.

Har vært på GU men de fant ingenting.

De mener jeg har hatt en veldig tidlig spontantabort, eller muligens gravid utenfor livmor. Men regner med at dette ordner seg. Skal ta ny blodprøve på tirsdag. Hva som er normalt kan jeg desverre ikke si deg.

Lykke til du også !

Tok en graviditetstest i går når jeg kom fra jobb, og den var svakt positiv.. Artig å se to streker, men ingen forhåpninger om at det betyr at jeg er gravid.

Hadde jo bare hcg på noen å 30, så har jo nesten ingenting. Men de mente vel at de skulle ta en blodprøve alikavel for å se om det er stigning(da det faktisk har vært stigning siden første prøven som var på ca 10, og det er jo veldig veldig lite).

Er veldig redd for å bli gravid utenfor livmora, da jeg kun har en eggleder igjen. Og har veldig lyst å beholde den:) Kan tenkes at hvis hcgen fortsatt stiger(og jeg fortsatt blør, spotter veldig mye friskt blod), at jeg tar en liten undersøkelse.

Mystiske greier vi går gjennom. Vi får bare krysse fingrene for at det går bedre neste gang. Hvor holder du til? Og når har du evt fått beskjed om hvor lenge du må vente?(selvsagt må det stabiliseres først)

Krysser fingrene for at du blir kvikk og "frisk" så snart som mulig XXX

Mange gode klemmer fra meg

Da jeg var kjemisk gravid steg hcg etter at jeg fikk mensen (fra 26 til 34), så sank den til 5. Du bør nok ta en blodprøve til for å se hva hcg er nå.

Lykke til & god påske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...