Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Påvirkes de? Jeg mener ved sånt normal alkoholbruk...for eksempel hvis han drikker en 3-4 øl en kveld, er det da sånn at svømmerne dør, går i koma eller på annen måte er mindre effektive...

Og hvis alkohol påvirker, er det samme dagen som det blir drukket (sånn øl=ubrukelige svømmere idag) eller over tid (øl=ubrukelige svømmere om 3 måneder)..

Har jo prøvd en stund, så burde vite det, men bare lurte på det igår..(landskamp+øl+sex...)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8809849-alkohol-og-sv%C3%B8mmerne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg vet at for høyt alkohol inntak over tid ødelegger ja,men tror ikke det å ta seg en kveld på byen i ny og ne skader. Men det kan du kansje høre med legen din om? Men røyking er veldig fy fy, det samme er et kosthold med altfor mye stivelse (sukker og junk food).

Mannen min hadde nedatt sædkvalitet. Vi fikk bedret den via at han kutta ned på drikkinga, slutta å røyke, spiste lavkarbomat, tok sink, selen, c-vitamin, e-vitamin, folat, omega 3 og han gikk på antibiotika pga infeksjon. Kan nok ikke sikkert vite hva av dette det var som gjorde utslaget, men sædkvaliteten er nå mye bedre :-) Og mannen min nyter øl i helgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...