Gå til innhold

Ekstremt fysen om dagen!!!

Anbefalte innlegg

Himmel og hav... blir snart sprø av å gå og ha lyst på noe hele tiden! Har vært veldig flink igjennom svangerskapet, men denne uken har det virkelig vært en prøvelse!

Ikke nok med det... noen dager blir magen stappfull før jeg omtrent har sett på maten, og jeg blir da gående å småspise fordi jeg blir sulten med en gang igjen! Andre dager er det ikke bunn i meg i det hele tatt, blir aldri mett:( Blir nok deilig å få ut lille gull, og få et normalt forhold til mat igjen! :)

Flere med god matlyst om dagen? ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8809513-ekstremt-fysen-om-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda matlysten er absolutt på topp her også om dagen, og værst er det å ha så fryktelig lyst på noe godt hele tiden! Men heldigvis så klarer jeg å roe det sånn passe med å spise frukt istedet for snop, selv om det heller ikke er bra i altfor store mengder. Alt med måte er det vel noe som heter, men jammen er den regelen vanskelig å følge! :)

Som dere så har jeg også god matlyst. Føler at jeg eter som en hest. Man sier jo litt fleipete at man skal spise for 2. Føler nå at jeg spiser for både 3 og 4...... Ikke bra. KG kommer vel til å renne på nå de siste ukene.

Har også blitt veldig fysen på sjokolade. Noe som helt klart er dødssynd! Skal prøve å ta meg selv litt i nakken... :-)

Hærre ikke snakk!

Spiser og snoker i skapene hele tiden.. Mye frukt og sånn, men også mye av det VELDIG usunne slaget.. Har eset ut de siste ukene, men har ikke gått opp så mye totalt.. 9-10kg.

Må nesten ta til takke knekkebrød og vann når dette er over, for "årskvota" er gått med for lengst! ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...