Gå til innhold

Jippi !! Endelig ruger jeg :-) Noen rugeråd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter

Åh, for en følelse å sette tilbake det perfekte gullegget!!! Helt herlig!!

Det gikk kjempefint og nå er jeg klar som bare det til å bli hønemor...

Men til tross for 19 egg, hvorav 10 ble befruktet, ble det bare 2 på frys da, men det kan være nok det :-)

Reiser til fjells i helgen, og skjønner ikke hvordan jeg skal klare meg i rugeperioden uten tilgang til å "prate" med dere (har jo ikke akkurat internett på hytta...)!!! Jeg skal lese den fine bloggen til Millerine, men er det noen av dere som sitter på noen gode råd og tips eller erfaringer som dere har lyst til å dele med meg? Eller noen som vet hva man "burde" spise og ikke burde spise? Hva slags te er bra, osv???

Dere andre som satt inn i dag, hvordan gikk det??? Jeg har tenkt på dere!!

Klem fra en stolt ruger :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulere som ruger. JA, det er en helt fantastisk følelse. Er selv på rugedag 5 i dag.

Jeg går rolige turer, og slapper av. Er masse med min lille tante-unge som er to mnd. Spiser litt fersk ananas. dette er da litt sånne kjerringsråd som jeg har snapt opp ulike steder:) Ikke overtroisk jeg nei..hihi...

Skal være sykemeldt ut denne uka, men på jobb i gjen på mandag!

Ellers så kjenner jeg ikke noe til noen som helst symptomer på noen ting jeg...men kanskje litt tidlig ennå:)

uansett lykke til med rugingen:)

klem

Skrevet

Hei Giggel :)

Fersk ananas - det har jeg hørt om før! Løp og kjøp ;) Takk for tipset!

Sykemeldt ut uken jeg og + påskeferie, så det skal bli uendelig deilig å bare kose meg!!

Ønsker deg massevis av lykkeønskninger for rugetiden fremover :-)

Klem

Skrevet

Hei du.

Gratulerer så mye som ruger.

Det er en deilig følelse så absolutt. Jeg er selv på dag 2 og kjenner heller ingenting. Tar livet med ro og har faktisk akkurat vært med på en lammefødsel.Noe som jeg håper skal være berikende.

Ønsker deg og alle andre lykke til med rugingen

Skrevet

Gratulerer med gullegget!! :o)

Det blir spennende 14 dager framover.. og forhåpentligvis lang tid etter det!! Ønsker deg lykke til med rugingen, nyt vårsola i tigerstaden!! ;o)

Skrevet

heia lillingønske gratulere. nå må me bare pleie oss selv. fekk 4 egg i et rør på frysen. føle du noe,jeg føler ingenting,hadde trodd jeg skulle føle at eg ruga. så flott med to på frysen ,har tenkt på deg også i dag:) så dumt at du reise til fjells,då må me klare oss utn deg:( klem fra meg

Skrevet

Hei hei på dokke :-) Her var utgangspunktet 11 egg, 2 var umodne..av 9 blei 7 befrukta..og til slutt endte vi opp med ett inn, og 3 i samme rør på frysen. Kunne jo ønskt meg et heilt dusin på frysen, men men..får vel prøve å være litt optimistisk og satse på at dette kan gå bra ! Klem til alle sammen

Skrevet

hei min tur .såg me dykk i dag?

Skrevet

Hei på dere og tusen takk :-)

Jehn; Masse lykke til videre med rugingen - vi kommer hakk i hæl.. Hihihi.. Påskerugere hele gjengen!!

Pia_29; Så koselig å se deg her inne altså!! Åhh, det er så godt å ha kommet så langt... Føler at tiden har gått veldig fort fra tiden da jeg fulgte deg da du var ruger :-) Har du det bra? Håper det!

Lys i mørket og Min Tur; har virkelig vært en god dag på oss alle!! Jeg ble også litt skuffet mht bare to egg på frysern, men det er virkelig bedre enn ikke noe :) Jeg føler ikke noe enda, annet enn at jeg er utrolig spent, men samtidig føler jeg en deilig ro inni meg.

Hva fikk dere beskjed om i forhold til testing? Og går dere på Crinone? Jeg fikk nemlig ikke noe "testdato", men beskjed om at jeg skal ta Crinone i 14 dager (tilsvarende begge pakker), og så skal enten mens komme på slutten av Crinone-kuren eller så forhåpentligvis kommer ikke mensen - og da skal jeg vente ytterligere en uke før testing... Så, med andre ord, enten kommer mens om ca 2 uker eller så skal jeg teste om 3 uker !!!!!!!! Alt for lenge til det da!

Godt mulig jeg titter innom mer før vi reiser til fjells - får nesten litt panikk på tanken om å ikke ha internetttilgang....... - mulig jeg må dra ned til Geilo og logge meg på en internettkafe eller noe... Hihihihi...

Hvis ikke vi "snakkes" ønsker jeg dere en super påske - med nydelig vær og en perfekt rugetid - og tester som baner vei for oss rett inn til 1. trimester :-)))

Klem

Skrevet

Vi var på venteværelset fra ti-kvart over tolv til halv ett.. og ute der igjen (eg aleine-venta på sjukemelding) ca kl ett-ti over ett.. Presterte kanskje akkurat å unngå hverandre ?

Skrevet

Hei Lillingønske:-)

Eg går på Progestan, skal ta det i 14 dager og teste meg om 14 dager fra idag..Hjelp, det blir skummelt..egentlig e d lurt å vente tre uker - for hvis ikkje mensen e komt e d meir sannsynlig at testen e positiv.. he he..

Eg skal prøve å spekulere minst mulig på d som foregår inni meg for tida..men d er lettere sagt enn gjort..i natt drømte eg at eg var gravid - så hjernen jobbe vel på høygir :-}

Perfekt med ruging i påsken..blir meir avslappa når d e ferie..God tur til fjells og god påske!!

Skrevet

hei lillingønske eg skal samme som min tur. tør nesten ikke gjør noe nå er redd det detter ut:) ha ei fin påske . det blir spennende å følge verandre

Skrevet

me kom inn rett før et tenke eg .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...