Gå til innhold

20 år og gravid med andremann...


Mamsen&2Gull

Anbefalte innlegg

Har termin rundt 1.des, og er da fylt 21. Noen som synes at det er for ungt? Er veldig moden for alderen, har samoer (som er far til begge), leilighet som er vår, og bil:) Min sambo har fast jobb, men jeg holder på å utdanne meg, og har praksis i to år.

 

Sa til mamma her om dagen at jeg var gravid og da plompet det ut av henne:

"Hva er det du tenker på?" Jeg ble skikkeli skuffa. Hadde jo trodd at hun ville bli glad og at hun støttet meg. Har ikke nevnt det flere ganger. Har tenkt til å vente til hun sier noe. Var litt slik med førstemann å. Men når hun fikk litt tid på seg, så begynte hun å glede seg hun å. Å nå forguder hun min sønn over alt på jord. Å det er gjensidig fra min sønns side:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du føler det livet du lever er riktig og at du er klar for det. At du ikke har noe behov for å være "ung og fri" noe mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er enig med hun over her jeg... Det er du som vurderer om du er "for ung" eller ikke...

Sånn jeg ser det er du ikke for ung, for noen er det riktig å vente med å få barn til man er langt over 30, for andre er det riktig å fa barn i begynnelsen av 20 åra, og så er det en hel masse midt i mellom...

 

At du og samboeren din ønsker den lille, er det som er viktig.. Og moren din burde tenke tanken at du er voksen, og kan ta egene valg. Skjønner at du ble skuffa, men hev deg over det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...