Gå til innhold

Leonora?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og leste et gammelt KK nå, og der så jeg plutselig navnet Leonora. Det har jeg ikke tenkt på før. Synes det var litt fint, men kanskje litt tungt... Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderte det en periode selv, men sambo var ikke enig! Syns det er kjempefint, men som du sier... litt tungt. Og så kan barnet lett bare bli kalt Nora, og det syns jeg er for populært. Jeg tenker på hun i semsam stasjon når jeg hører det; Leonora Dorthea Dahl :-)

Skrevet

He, he - det har du rett i. Tenkte på henne jeg også... Nickoline er forresten også fint - ser du har det nevnet. Vurderer det også. Er du fornøyd med det?

Skrevet

Hverken jeg eller dattera mi heter Nickoline, jeg bruker det bare som nick :-) Synes det er fint, men da må det bare skrives med enten c eller k.

Skrevet

Aha :-) Fint er det i alle fall, men Nicoline er nok best ja.

Skrevet

Leonora gir meg en skikkelig god følelse! :) Syns det er et vakkert navn! Veldig veldig pent! Ville absolutt vurdert det ;)

Skrevet

Lillesøster i magen skal hete Leonora, synes det er både vakkert og tøft! Og hittil er det visst kun ca 200 personer med det navnet i Norge.

Lykke til :)

Skrevet

Kjenner en som heter Elinora..

Hu blir kaldt Lollo...

Få som tenker over at hu ikkje heter Lollo sånn egentlig..

Skrevet

Leonora er et alldeles nyyydelig navn!

Bra det ikke er så populært. Vurderer å bruke det selv.

Skrevet

Er tante til ei Leonora på 2 år. Når foreldrene annonserte navnet tenkte jeg med en gang på hu i Sesam Stasjon, men den assosiasjonen forsvant for lenge siden! =) Det er et nydelig navn, som jeg gjerne skulle brukt selv, hadde det ikke vært for at hun allerede heter det da :P Og det er ikke tungt! Lykke til med navnevalget! =)

Selv hopper vi mellom Randine og Lovise

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...