Gå til innhold

Oktober: Er så trøtt!!


lillemor1979

Anbefalte innlegg

Hjelpe meg... så trøtt!! Eg e bære heilt skutt! ikkje klar eg å hold meg oppe om kveldan, går å legg mg kl 21 kvær dag! Eg e stup trøtt om morran, å går meir eller mindre å hangla heile dagen.. Men alikvel så går eg trur m ho lillemor og søv godt om natta... Eg klar snart ikkje meir..kjennes ut som ei tikkanes bombe, før eg e bære så innmari sliten i heile kroppen! Har vært å tatt blodprøve, men den vis ingenting.. E det nån som kan kom med nån gode råd..?? så eg kan få begynn å eksister litt meir!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo være at du er psykisk sliten og at det er derfor du kjenner deg veldig trøtt? Jeg føler i allefall ofte at hjernen min går på høygir hele tiden, det er så mye å tenke på med disse små og ikke så lett å slappe av.

Har du noe avlastning? Prøv å kom deg ut litt på egen hånd og tenk på noe annet innimellom. Ellers så finnes det jo mye fint på helsekostbutikker som skal hjelpe mot alt mulig, men pass på at det ikke er noe "skummelt" som går i melka dersom du ammer.

 

Har ikke så mange tips er jeg redd, men lykke til og håper du føler deg bedre nå som vårsola kommer frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten - har du testa deg for pollenallergi??!! Man kan bli fryktelig trøtt og uopplagt dersom man har det selv om man ikke merker så mange andre symptomer. Pollensesongen er rekordtidlig i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på akkurat samme måte, vi kan ikke dra bort om kvelden vi, orker ikke være lengre oppe enn til kl 21, så jeg føler virkelig med deg der. Vi får tro å håpe at det bedrer seg nå når vi går mot lysere tider:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på samme viset her og. tror det begynner å ta på at det er lenge siden jeg sov ei hel natt. lillegutt har vært veldig grei om natta, vil ha mat en par ganger og sovner stort sett med en gang. men det blir oppstykket søvn. har bare vært så utrulig sliten de siste dagene, føles ut som om det er helt tomt for energi.så det er leggetid her å seinest kl 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start med kosttilskudd, spis sunt og ofte, mat ER medisin :) Begynn på trening kanskje? Ved å trene frigir man endorfiner som GIR energi og godt humør... Svømming med eller uten baby/ treningssenter der de har barnepass el. Kan være allergi eller psykisk stress og ja, kanskje du til og med sover for MYE??? Jeg trenger ca.8timers søvn, blir trøtt om jeg får for mye eller for lite, sover også gjennom de fleste klynker fra babyen når jeg faktisk er trøtt og trenger søvn. (Tror jeg gjør masse i søvne he-he) LYKKE TIL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk og det e godt å vite at det ikkje e bære eg som har det sånn.. Ja eg trur faktisk at eg søv før mykje.. Ja, eg kan sikkert tren litt meir.. Ja, eg må sikker legg om kostholdet mitt en del før å få i meg meir mat og ikkje minst rett mat.. Spis forsåvidt variert og sunt, men kansje for lite.. Sånn blir det vel når man har en mann som jobba på anlegg å knapt nok har vært heime sia vi fikk ho lillemor..pluss at vi har en som blr 2 nu i april!! Live ska ikje vær lett...det e bære å innse det har nu eg funn ut.. MEN nu går det mot vår her opp i nord så då ser vi straks lysar på telværelsen.. eller.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...