Gå til innhold

noen som har peiling ang blødninger?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en blødning i uke 9 en gang men det var ingenting..det var heller ikke så mye. men i går da jeg og sambo hadde det litt gøy(20+0) med at han hadde noen fingre inni meg så plutselig var de fulle av blod.. (har hørt at det er ganske vanlig å få noen småblødninger etter samleie/skikkelig penetrering) Ringte legevakta bare for å høre men følte ikke at jeg fikk det beste svaret på hva dette kunne være men de sa at "bare jeg ikke hadde mage smerter så". Det var veldig friskt blod..gikk i dusjen med en gang for å se hvor mye som ville komme men da var det ikke altfor mye,litt slimet kansje...

noen som kan prøve å hjelpe meg litt på vei? har ikke noen rundt meg heller til det daglige som kan ha peiling på dette her!

setter STOR pris på svar!!!

VM

Fortsetter under...

hei, alle blødninger skal tas på alvor så du kan be om å få tatt en ultralydundersøkelse for å sjekke at alt er bra. Jeg har selv hatt to blødninger og har fått ultralyd begge gangene. Det er mye bedre at du får en ultralydundersøkelse, enn at du går og bekymrer deg for at noe er galt, syns nå jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...