Gå til innhold

Prinsessa med vidunderet...

madammen med tulla og fødeklar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!!

har egentlig ikke kommet noe lengre, skal være med han idag etter jobb=)

Alt er bare så "perfekt" å, og jeg skulle ønske at det alltid kunne være sånn, men snart er det jo back to normal tenker jeg..ikke lett det der!

Hvordan går det med deg idag da? noe nytt?

ja det er akkurat det, en dag kommer verdagen og hva da`??var son her og, alt var så perfekt, vi planla å kjøpe hus til vinteren og alt skulle bli så fint.. er forsovidt planen enda.. men merker bare at ting er annerledes.. vanskelig å forklare.. så har ikke kommet noe lenger.. tenkte å holde meg vekke fra han til over helgen.. tenke litt... kanskej han skjønner det og tar det opp selv.. men vi får se...

skulle bare ønske at noen kunne fortelle meg hva som var det rette valget..:(

ja, det er det!! jeg synes det vanskligste er at uansett hva jeg gjør så drar jeg med meg babyen i dragsuget liksom.. Kanskje han skjønner at ting ikke kan fortsette slik og at han kanskje får litt alene tid i helgen da::?

Noen ganger virker det som om de bare trenger et spark baK;)

Annonse

26 mai :) gleder eg veldig.. men har veldig lyst å få avklart en del ting før hun kommer... hadde vært deilig.. får veld bare ta en oppvask med gubben. Er bare så redd for at jeg mister han da... men alt er vel bedre enn å gå rundt i usikkerhet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...