Gå til innhold

1. mens etter misslykket forsøk-

Anbefalte innlegg

Da mener jeg ikke 1. blødning etter innsetting, men den 2.......Var litt uklar med dette i tidligere innlegg. Jeg venter på min 2. mens egentlig, etter at det gikk til h....den 22 feb. Er det normalt at syklusen blir ustabil etter IVF? Vil gjerne komme igang igjen til fryseforsøk nå - men tanta må komme først. Hvordan er syklusen deres etter negativ IVF?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8808481-1-mens-etter-misslykket-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

Jeg hadde mitt første forsøk i jan, og da kom først blødningen 3 dager etter at jeg sluttet på hormonene(sluttet RD14). Etter det hadde jeg normal syklus på 27 dager som vanlig. Testet nå negativt på dag 14 igjen, fryseforsøk, på tirsdag, mensen har ikke kommet ennå og ingen tegn på at den er på vei. Så får jeg se hvordan mine sykluser blir etter fryseforsøk. Når fikk du blødning etter fryseforsøkene?

Ønsker deg masse lykke til!

Hei! Det er fryseforsøk jeg nå går og venter på.....De tidligere var vanlige IVF. Forrige gang det gikk i vasken var min 2. mens 1 uke forsinket, men jeg fikk tegn på at den var på vei. Nå er jeg en uke på overtid igjen, men ingen tegn på tanta...

Så frustrerende, da jeg venter på å få ringe inn mens i slutten av april - til fryseforsøket. Det er mitt siste forsøk. Hvor langt er du i prosessen da?

Hei igjen Tinna

Jeg fikk mens igjen dag 3 etter at jeg sluttet på hormoner (RD 16). Akkurat som sist etter "fersk egg" forsøk. Håper at syklusen min holder seg til 27-28 dager nå etter disse hormonkurene. Etter første forsøket så endret ikke sykluslengden seg hos meg.

Jeg begynte med min første hormonstimulering sent des 06, og nå er første runde over. Fikk 3 godt befruktede egg av totalt 5. Så først et forsøk med 1 egg og så fryseforsøk med 2 egg.

Neste runde (prosjekt i Porsgrunn) begynner vel i slutten av mai en gang, om tante rød er i rute som forventet. Så vi har egentlig 3 forsøk igjen med det prosjektet....Slitsom prosess.

Ønsker deg masse lykke til med siste forsøk!! Krysser alt jeg har for at dere skal lykkes!!!! (Skal du igang med produksjon av egg og hele pakka da, eller blir det fryseforsøk?)

Lykke til - klem fra

Hei hei,

Nå logget jeg meg inn her for å spørre om akkurat det samme! Hadde mislykket ivf som gikk i vasken da mensen kom 27 februar og nå går jeg og venter på mensen og den er forsinket! Skal også ringe inn for nytt ivf forsøk i slutten av april og mensen må komme seinest imorgen for at min ringe inn mens avtale skal holde! Grrrh! Håper den kommer straks!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...