Gå til innhold

Skravletråd IKM ---->uke 15<---- :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei....

Satt akkurat å bladde etter flere uke 15 jenter, men rakk ikke å bla så lenge før det nye innlegget ditt dukket opp :)

Kan ikke dette med dager i syklusen jeg... Sikkert jeg som er dum som et brød, men regner kun ut at jeg har el ca 14 dager etter første dag av siste mens... he, he.

Er forresten heldigvis frisk, så puh! Har hatt nok snørr o.l. i det siste.

Ønsker deg eller lykke til med testing når uke 15 dukker opp :) Jeg skal vel teste rundt 9. april, om ikke vente en dag eller to, i tillfellet tr dukker opp. Gidder ikke å sløse bort tester :)

Ha en flott dag!

Heeii :o)

Kan prøve å forklare litt ut i fra det jeg har forstått;

Første dag av siste mensen er dag 1 i syklusen. Dvs at om du fikk mensen f.eks 17mars er det dag en i syklusen. En syklus er fra første dag av siste mens, til neste mensen. (kan variere fra noen og tjue dager ++) Selv har jeg ca. 28 dagers sykluser. :o)

For å finne ut akkurat når EL er så er det lurt å teste rundt den perioden.

takk og lykke til du også. ;o)

Er på dag 11 i syklusen... holder til i slutten av uke 15 eller mandag uke 16..

Håper vi får action denne helga...! Forrige pp var heller laber...

Begynner å føle på det nå og håper 7pp er nok..!

Vi får satse på at solen gjør oss ekstra fruktbare denne uken/helgen.. (har visst lest et sted at man blir letter gravid i lyse mnd :o)

Lykke til alle sammen !!

Hei jenter=)

Jeg har også hørt at man blir lettere gravid i lyse mnd, så satser på at det blir mange positive tester i uke 15=)

Ifølge pearlyen min, skal jeg ha EL på lørdag. Så håper på litt action til helgen jeg og;-)

Masse lykke til!

Annonse

Levde i troen på at el var 23/3 å at min posiative uke var i uke 14,men ble bare litt nyrsgjerrig på disse el-testene(fikk en eske til en venninde) og har hatt litt el-slim i et par dager,så jeg tok jo en test bare for å se........ja SANNELIG!!! DEN VAR JO POSITIV!!! så da prøver vi igjen da!!!!:):):):) så jeg kommer inn hos dere jeg da:)

Skulle ikke melde meg inn i noen IKM periode, etter litt tullesyklus siden januar....men naa fikk jeg knallpositive ELtester noe jeg aldri har faatt foer (sikkert mest fordi jeg bare har proevd aa lete etter den med tester 2 pp, hihi) og da er det jo braatt IKM uke 15 paa meg.

Lykke til med paaskeproeving alle og mulige julebabyer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...