KnøttetOgMeg Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 litt sånn til og fra kjenner jeg noe som minner om luft som bobler nederst i magen, på sidene. Kjenner også ganske kraftige "mensmurringer". Hva er denne luftboble følelsen? Noen andre som har kjent den?
gla_mamma Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 jeg hadde også sånne luftboblefølelse, og etterhvert som de ble mer tydelige for meg skjønte jeg at det faktisk var babyen som rørte seg inni der
prøvekluten+3små Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 jeg har og slike,men innbiller meg at det mååå da være for tidlig til at det kan være babyen?kjente ikke før i uke 18 sist..nå er jeg 12+1
KnøttetOgMeg Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2007 hvis jeg ble gravid da jeg tror så er jeg ikke mer enn 6uker på vei og da kan jeg da ikke kjenne noe baby ennå??? men, jeg hadde en veldig merkelig og kort mens i februar, kan det hende jeg er lengre på vei kanskje...?? hm... og hvordan finner jeg ut av dette? Har time hos lege over påske...
barbamamma79 - venter nr 4 Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Jeg hadde slike da jeg var 6-7 uker på vei. Så forsvant de. Tror det er ganske vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå