Gå til innhold

hvilken dag i syklusen testet dere positivt?


Incinta - snart

Anbefalte innlegg

jeg hadde første dag i siste (forhåpentligvis!) mens 1. mars, så jeg er altså på dag 29. Har ikke testet enna da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg hadde ca 28 dagers syklus. Tok ikke test før dag 37. Da hadde jeg kraftig mistanke allerede. Var veldig lettrørt noe som er et sikkert tegn for meg.

Dette er mitt fjerde svangerskap så jeg kjenner godt igjen noen av symptomene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 29, veeeldig svakt positiv test. Hadde ustabil syklus før positiv test, 26 - 35 dagar.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vanlgvis 31 dager i syklusen,og jeg testa på dag 35(altså 4 dager over ikm),turte ikke før! Den ble kjempepositiv med èn gang,selv om dette var på ettermiddagen,og jeg hadde drukket og tissa masse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar jenter!

 

Vet ikke helt om jeg tør ¨å teste altså. Har vært litt småkvalm de siste dagene, og har noen stikninger i magen, nesten som luftsmerter på en måte, men det er jo VELDIG godt mulig dette er innbillte greier... hehe.. off...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet svakt positivt dag 30 i en 28 dagers syklus. Til alle der ute som ikke tror det går første gangen: Det er absolutt håp! Vi småprøvde måneden før vi skulle sette igang for fullt, og vi slapp å tenke noe mer på det for den satt med en gang! Jeg vet hva du mener med å ikke tørre å teste, men hopp i det!! Bedre å vite det vettø!! Råder deg til ikke å ta test før et par dager etter du egentlig skulle ha hatt mensen iallefall:) Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...