Lunajenta og Alvegutten Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Ville bare sende deg en stor trøsteklem, veldig leit at det måtte gå som det gikk... Ble så utrolig glad på dine vegne da du testa positivt, og så veldig lei meg når det endte som det gjorde. Gi deg selv tid til å sørge så lenge du trenger det, og vit at vi er mange som tenker på deg og som håper at det snart klaffer for dere igjen. Stå på, kirsty, heier på deg:) God klem fra meg:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 men det er jo ikke over enda. det kan jo gå bra!! må ikke gi opp før det er over. heier fortsatt på deg kirsty!!!
Shake those eggs 11pp Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Jeg henger meg på her og sender herved en stoor trøsteklem! Har sett Nicekt ditt her en stund så det var virkelig leit å se at du mistet. Lykke til, håper det ikke tar lang tid før det sitter en spire igjen )
kirsty*2barnsmamma Skrevet 29. mars 2007 #9 Skrevet 29. mars 2007 Å tusen takk allesammen, nå ble jeg rørt :-) Jeg er ikke så veldig aktiv her akkurat nå, har vondt i magen og blørmasse,men kommer sterkere tilbake når formen er bedre.
Alba44 Skrevet 29. mars 2007 #10 Skrevet 29. mars 2007 En stor, varm klem fra meg også. Tenker på deg, Kirsty.
Serial mom Skrevet 29. mars 2007 #11 Skrevet 29. mars 2007 Masse varme klemmer fra meg og,dette er så urettferdig at det finnes ikke ord! Faen! Lov at du ikke mister motet,deu SKAL bli mamma snart!
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 29. mars 2007 #12 Skrevet 29. mars 2007 Masse klemmer fra meg også. Så trist det skulle ende slik ;-( Du er en av de "gamle" som virkelig har vært tolmodig!!!! Dette har du ikke fortjent. Håper du kommer deg snart. Krysser fingrene for deg :-)
Tasselur Skrevet 29. mars 2007 #13 Skrevet 29. mars 2007 Huff, dette høres ikke noe særlig ut. En klem fra meg også...
2 fine små Skrevet 29. mars 2007 #14 Skrevet 29. mars 2007 Stor troesteklem herfra ogsaa, alt jeg vil si er sagt... Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå