Gå til innhold

Hvordan har dere det i dag da?:)

Anbefalte innlegg

Her skinner sola og våren har kommet for fullt. Kjedelig å sitte inne på jobb når det er sånn vær:) Prøver å utnytte ettermiddagene med å komme oss ut litt.

Formen er bra og knøttet sparker hver dag. Ikke så kraftige spark ennå, men det er så kos å kjenne dem:)

Hva gjør dere da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8806442-hvordan-har-dere-det-i-dag-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Har det veldig bra :) Babisen sparker hver dag selv om det heller ikke til meg er de kraftigste spark så kjenner man at det er liv og det er så hærlig :)

Dessverre reiste vi fra et fantastisk vær i Trondheim igår og nordover til svigers i Lofoten - og her sitter vi og knapt ser ut vinduet pga regnet som pisker og slår mot ruta :( Men men, vi koser oss og godt å treffe familie og venner her oppe igjen :)

Ha en fantastisk fin dag videre alle sammen :)

Klem

Annonse

Heisan!

Jeg har hatt fri på formiddagen i dag, og bare kost meg! Jeg har gått en tur i det nydelige været, og avsluttet turen med en liten stopp innom H&M. Klarte ikke å la være å kjøpe noe nytt til vesle-knerten som kommer i august, så denne gangen ble det en liten pysjamas med Dumbo på, en gul joggebukse og en liten søt body. Det er så koselig å kjøpe klær til babyer!! Hihi!! Er litt usikker på hvilke størrelser jeg skal kjøpe, vil jo ikke ende opp med masse klær som blir for små med en gang, så jeg kjøper litt i både 50 og 56. Kanskje noen har noen gode råd på den fronten?

Nå skal jeg strax på jobb, skal bare spise litt lunch først!

Ha en flott dag, jenter! (og babyer.....)

Kos og klem......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...